arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۴۰۲۴
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۲۰ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۷

به روز رسانی«یاهو میل »/از تم های اختصاصی تا افزایش سرعت خیره کننده

یاهو میل با یک به روز رسانی تازه مجموعه ای از سریع ترین امکانات را در اختیار کاربران خواهد گذاشت.این بخشی از برنامه های جدید یاهو برای جلب نظر مثبت کاربران است. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یاهو میل با یک به روز رسانی تازه مجموعه ای از سریع ترین امکانات را در اختیار کاربران خواهد گذاشت.این بخشی از برنامه های جدید یاهو برای جلب نظر مثبت کاربران است. 

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از دیجیتال ترندز، یاهو در حال برنامه ریزی برای ساده سازی و سرعت بخشی روند فعالیت های خود در بخش ایمیل ها است.
ایمیل یاهو نسبت به ماه های گذشته روندی به شدت رو به رشد را پشت سر گذاشته است. از ویژگی هایی برای خرید آنلاین تا ساده سازی متن معاملات و تسهیل روند خریدها . 

اما شاید جذاب ترین ویژگی جدید این سامانه سرعت بخشی و ویژگی های چند کاره باشد.  یاهو می گوید به کاربران کمک می کند تا عملکردهای خود را بهبود بخشیده و تعدادی از فعالیت ها را به شکل همزمان مدیریت کنند. برای مثال همزان ایمیل بخوانند، تجارت کنند و ... در ضمن اخطار خطا نگیرند و به طور کلی تا 10 درصد نیز بهبود عملکرد صفحه را داشته باشند.

افزون بر این ها یاهو ایمیل  چندین ویژگی جدید به سیستم خوداضافه کرده است.ویژگی هایی که که شرکت یاهو می گوید  از سوی کاربران بارها  درخواست شده است. برای شروع، یاهو میل در حال حاضر تم های عکس ارائه می دهد که اساسا به شما اجازه می دهند موضوع تم های صندوق پستی خود رابا  تم های سفارشی طراحی کنید. این تم ها در راستای طراحی مجدد یاهو هستند که بر رنگ های پر جنب و جوش و شاد مبتنی هستند

بعد از آن تغییر بعدی به کارت های RSVP مرتبط است. ویژگی  که به شما اجازه می دهد جزئیات دقیق تقویم و RSVP را مستقیم به رویدادها از طریق ایمیل ارسال کنید. به عبارت دیگر، بدون هیچ زحمتی می توانید قبول یا رد یک رویداد را مشاهده کنید . کافیست به سادگی روی دکمه مناسب ضربه بزنید تا به سازماندهی رویداد بگویید که آیا آن ها را می خواهید یا نه.

آخرین،تغییر نیز این است که شما قادر به استفاده از فرمت های بسیاری برای واکنش های خودکار خواهید بود. در حال حاضر، اگر شما به تعطیلات بروید و نیاز به تنظیم یک پاسخ خودکار داشته باشید، می توانید چیزهایی مانند GIF یا سفارشی ثابت را به ایمیل اضافه کنید .

 

نظرات بینندگان