arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۴۰۶۱
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۰۴ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۷
لیگ فوتبال هلند؛

آلکمار با هت تریک جهانبخش از سد ویتسه گذشت

'علیرضا جهانبخش' مهاجم ملی پوش ایرانی تیم آلکمار هلند با هت تریک در دیدار امشب تیمش برابر ویتسه کولاک کرد و برتری تیمش را رقم زد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آلکمار با درخشش جهانبخش از سد ویتسه گذشت

به گزارش ایرنا؛ تیم فوتبال آلکمار درادامه هفته سی و دوم لیگ هلند چهارشنبه شب برابر تیم ویتسه قرار گرفت و دریک دیدار پر گل با نتیجه 4 بر3 این تیم را شکست داد و سه امتیاز ارزشمند این بازی را از آن خود کرد.
'ووت وگورست' دردقیقه 7 و'علیرضا جهانبخش' دردقایق 12، 45 و 53 برای تیم آلکمار دراین دیدار گلزنی کردند و سه امتیاز این دیدار را به حساب تیمشان واریز کردند.
'برایان لینسن'دردقیقه 22 ، ' تیم ماتاواز' در دقیقه 40 و مونت دردقیقه 66 نیز برای تیم ویسته گلزنی کردند اما با این گل ها مانع ازشکست تیمشان نشدند.
مهاجم ملی پوش کشورمان دردقیقه 63 جای خود را به 'اورم' داد و در میان تشویق شدید هواداران تیم آلکمار زمین را ترک کرد.
جهانبخش با هت تریک در این دیدار و یک پاس گل برترین بازیکن این میدان شد، او با 3 گلی که امشب برابر تیم ویتسه به ثمر رساند، تعداد گل های خود در لیگ هلند را به 18 رساند و به تنهایی درصدرجدول گلزنان این لیگ قرار گرفت.
دردیگر دیدارهمزمان آیندهون صدرنشین، با نتیجه تساوی 2 بر 2 برابر تیم رودا کرکراد متوقف و 81 امتیازی شد.
تیم هیرنفین دیگر تیم هلندی که از رضا قوچان نژاد دیگر ملی پوش کشورمان درترکیب خود سود می برد شب گذشته درحضور 74 دقیقه ای قوچان نژاد با نتیجه 2 برصفر برابر تیم دن هاخ به پیروزی رسید و با کسب 46 امتیاز دررده ششم جدول رده بندی این رقابت ها ایستاد.
جدول رده بندی لیگ هلند:
1- آیندهون/ 32 بازی/ 81 امتیاز
2-آژاکس/31 بازی/ 70 امتیاز
3-آلکمار/ 32 بازی/ 68 امتیاز

نظرات بینندگان