arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۴۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۲ - ۱۳ مهر ۱۳۹۰

حجت الاسلام علیپور: اگر مسئول بودم مجوز همه بازیگران زن جشن خانه سینما را لغو می کردم

حجه الاسلام علیپور رییس کمیته فرهنگی سازمان لیگ برتر گفت وگویی باهفته نامه ورزشی همشهری تماشاگر کرده ودر بخشهایی از آن حرفهای عجیب و غریبی زده است .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حجه الاسلام علیپور رییس کمیته فرهنگی سازمان لیگ برتر گفت وگویی باهفته نامه ورزشی همشهری تماشاگر کرده ودر بخشهایی از آن حرفهای عجیب و غریبی زده است .

 به گزارش پارس توریسم ،آقای علیپور که به بهانه بازیکنان منشوری  در فوتبال با همشهری تماشاگر مصاحبه می کرد در بخشهایی ازاین مصاحبه گفته :شما بی فرهنگی رافقط در فوتبال مشاهده نکنید . درهمین حوزه های دیگر مثل سینماببینید که چه بی آبروهایی دارد انجام می شود و کسی صدایی هم در نمی آورد . جشن خانه سینما را ببینید تصاویر این جشن همه نشان می دهد که فساد زیادی آنجا بوده است . من اگر همین مسئولیتی که اینجا دارم را در حوزه هنر داشتم مطمئن باشید اتفاقات عجیب و غریب زیاد تری می بینید .مثلا من مجوز همه بازیگران زن سینما را باطل می کردم .مسئولان این جشن را در خدمتشان بودیم !وزیر ارشاد را بابت این جشن استیضاح می کردم .نمایندگان مجلسی که آنجا بودند و آنهای که این جشن را دیدند واعتراضی نکردند را کنار می گذاشتم .

 به گزارش پارس توریسم ،درادامه همشهری تماشاگر  در اقدام جالبی ،دوسوال جالب درباره دو گاف تاریخی حجه الاسلام علیپور در همین چند وقت اخیر پرسیده است . همشهری تماشاگر از علیپور پرسیده : روی توپهای فوتبالی که با تایید شما الان در تمام کشور پخش شده ،اسم خداوند حک شده است .این فرهنگسازی است ویا بی فرهنگی ؟حجهه الاسلام علیپور ابتدا سکوت کرده وسپس پاسخ داده که من باور نمی کنم ایناتفاقات افتاده باشد .بعهدهم قبول می کند اشتباه کرده وقول جبران می دهد و البته گفته همه توپها در فاصله چند روز ازبازار جمع می شوند .

 همشهری تماشاگر درادامه سوال جالب دیگری درباره گاف دیگری می پرسد . همشهری تماشاگر پرسیده :در مجله رسمی کمیته که مدیریت ان با عزیزالله محمدی است پرچم اسرائیل غاصب چاپ شده .چرا ؟این مجوز را شمادادین ؟حجه الاسلام علیپور نیزدر پاسخ گفته :واقعا متاسفم ،اما می دانم ریشه این کاردر کجاست . برای این موضوع پاسخ دارم . سند ومدرک دارم که این مجله رابه رسمیت نمی شناسیم واز اسم ما سوئ استفاده شده است .

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
صالح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۳
4
12
همون بهتر كه مسئول نيستي !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۳
1
1
حالا كه نيستي
نظرات بینندگان