arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۴۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۶ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷

نمایشگاه دیجیتال«بی ام و » برگزار شد/نسل جدید خودروها با اینترنت 5G و هوش مصنوعی

نمایشگاه دیجیتال بی ام و در طول یک روز و با هدف رونمایی از جدیدترین نوآوری های این شرکت در حوزه فناوری برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نمایشگاه دیجیتال بی ام و در طول یک روز و با هدف رونمایی از جدیدترین نوآوری های این شرکت در حوزه فناوری برگزار شد.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از دیجیتال ترندز، این نمایشگاه با هدف معرفی ایده های روز شرکت بی ام و که مبتنی بر تکنولوژی هوش مصنوعی فعالیت می کنند دایر شد. اغلب این خودروها افزون بر نوآوری به فناوری 5G نیز مجهز بودند.

 گروه خودروسازی بی ام و پس از حضور در نمایشگاه های مونیخ و منهتن از طریق حضور در این نمایشگاه به فرصتی برای نمایش جدیدترین تحولات و نوآوری های خود دست یافت. 

تمرکز اصلی در نمایشگاه امسال افزایش ارتباطات از طریق  وسایل نقلیه هوشمند  بود که عمدتا به شکل  بی سیم و مبتنی بر سیستم های هوش مصنوعی طراحی شده اند. به عنوان مثال، این شرکت اعلام کرد که مدل های آینده به زودی برای مدیریت ارتباطات بی سیم 5G تلفن همراه استفاده می شوند و پیشرفت بعدی احتمالا برای خدمات بی سیم سلولی خواهد بود. 

این به این معناست که با افزایش پهنای باند، نرخ حرکت داده های تلفن همراه نیز تسریع می شود و همزمان با افزایش سرعت انتقال داده ها شاهد افزایش سرعت اتصال به وسایل نقلیه خواهیم بود. در نتیجه، خودروهای آینده بی ام و دارای نقشه های بیشتری برای ناوبری هستند. به خصوص که امکان تبادل مستقیم داده ها بین وسایل مجهز به  تکنولوژی های مشابه نیز فراهم است.

بر همین اساس نیز مهندسان قصد دارند نرخ سرمایه گذاری و توسعه تکنولوژی های جدید را در این حوزه افزایش دهند. 

در کنار همه این موارد، بی ام و قصد دارد، با کمک هوش مصنوعی نرخ ایمنی و سلامت خودروهای خود را ارتقا دهد. موضوعی که بیش از هر چیز به رانندگی اتومات و نیمه اتوماتیک کمک می کند. .

با این حال، ستاره این نمایشگاه جدیدترین سیستم نمایشگر و سیستم کنترل بی ام و بود.تکنولوژی که از سیستم عامل 7.0 حمایت می کرد واساسا آنچه که نسل بعدی خودروهای خودران را شکل می دهد را مشخص می کند.

 

نظرات بینندگان