arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۴۶۲۱
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۲۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷

ساغلام: بدقولی مسوولان عامل افت انگیزه بازیکنان تراکتورسازی است

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: مدیریت قبلی باشگاه چند بار به بازیکنان قول داد ولی به دلیل مشکلات مالی نتوانست به وعده‌های خود عمل کند و به همین خاطر انگیزه بازیکنان رفته رفته کم شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ارطغرل ساغلام یکشنبه شب در نشست خبری بعد از دیدار با صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران افزود: قبل از ورود من به باشگاه تراکتورسازی، این تیم در چهار بازی فقط یک امتیاز کسب کرده بود و هواداران در حالت قهر با تیم بودند و من در این شرایط به تبریز آمدم.
سرمربی تیم تراکتورسازی تاکید کرد: ما با کمبود بازیکن مواجه بودیم و مصدوم های زیادی داشتیم؛ اکنون نمی‌خواهم زیاد وارد جزییات شوم ولی واقعاً دوره پر از مشکلی را پشت سر گذاشتیم و سعی کردیم مشکلات بازتاب خارج از باشگاه نداشته باشد.
وی اظهار کرد: ما در بازی‌های اخیر یا میهمان بودیم و یا در خانه شرایط سختی داشتیم و هواداران علیه تیم شان شعار می دادند و فقط در دیدار با الجزیره حدود 40 هزار نفر به ورزشگاه آمدند.
ساغلام با اشاره به نقش هواداران تراکتورسازی در موفقیت های تیم بیان کرد: متاسفانه هواداران با تیم قهر بودند؛ با این حال این فصل کابوس وار را بدون دردسر به پایان رساندیم و امروز می گویم هر کس که تراکتورسازی را دوست دارد باید خدا را شکر کند که این فصل تمام می ‌شود.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان: نتیجه بازی عادلانه بود
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هم در این نشست گفت: به رغم اینکه در بازی امروز چند بازیکن کارساز را در اختیار نداشتم، بازی قابل قبولی را مقابل تراکتورسازی انجام دادیم و یک بر یک نتیجه عادلانه ای بود که کسب کردیم.
فراز کمالوند با انتقاد از عدم حضور هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه اظهار کرد: اگر بازیکنان تراکتورسازی با عشق و قلب شان بازی کنند، به سهولت آب خوردن می توان شرایط تیم را به زمان قبل برگرداند.
سرمربی تیم صنعت نفت آبادان با اشاره به اینکه جدایی اش از گسترش فولاد بر اساس تفاهم با مالک این باشگاه بود،عنوان کرد: به نظر بنده اگر هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی تصمیم به واگذاری این باشگاه داشته باشد، بهترین گزینه آقای زنوزی می باشد، زیرا وی سرمایه، امکانات و تجربه تیم داری را یکجا دارد.
تیم تراکتورسازی در بازی امروز خود مقابل تیم صنعت نفت ابادان با نتیجه یک بر یک متوقف شد تا با 31 امتیاز و با توجه به برد تیم پدیده، به رده یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر سقوط کند و تیم صنعت نفت با 39 امتیاز در رده هشتم جدول لیگ برتر قرار گرفت.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان