arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۴۶۲۲
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۲۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷

سرمربی سپاهان: اشتباهات فردی باعث باختمان شد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در بازی امروز مقابل استقلال خوزستان شروع خوبی داشتیم اما متاسفانه از روی اشتباهات فردی نتیجه را واگذار کردیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

منصور ابراهیم ‌زاده یک شنبه شب در نشست خبری بعد از شکست تیمش مقابل استقلال خوزستان در اهواز اظهار کرد: همانگونه که گفته بودم هر دو تیم نسبت به بقا در لیگ تا حدودی مطمئن بودند و این موضوع به جذابیت بازی اضافه می کرد اما در کل از عملکرد بازیکنان رضایت کامل ندارم.
سرمربی تیم سپاهان ضمن تبریک به تیم استقلال خوزستان گفت: حریف نسبت به ما، از فرصت‌ هایش بهتر استفاده کرد و پیروز میدان شد. وی گفت: شرایط آب و هوایی اثری در نتیجه نداشت بلکه ما به دلیل اشتباهاتمان نتیجه را واگذار کردیم.
وی ادامه داد: در نیمه اول باد شدیدی به سمت دروازه ما وزیدن گرفت و اجازه کار کردن به ما نمی داد اما در نیمه دوم باد متوقف شد که این مسئله به سود تیم استقلال خوزستان شد.
ابراهیم زاده در خصوص قضاوت این دیدار گفت: آقای زاهدی‌ فرد در لیگ امسال چهار بازی برای ما قضاوت کرد که در هر چهار بازی باختیم و در بازی با پرسپولیس باید احمدزاده را اخراج می‌کرد که این اتفاق رخ نداد.
وی با اشاره به این که زاهدی فرد در بازی امروز وقفه زیادی ایجاد کرد که به ضرر تیم ما شد افزود: در نیمه اول بازیکن ما موقعیت خوبی داشت که اگر آوانتاژ می‌داد یک موقعیت گل برای ما خلق می شد اما او اعلام خطا کرد.
وی گفت:داوران می‌توانند با سرعت بخشیدن به بازی و با آوانتاژ دادن به موقع به زیبایی بازی کمک کنند که در بازی امروز شاهد این امر نبودیم.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان در هفته بیست و نهم لیگ برتر با نتیجه سه بر 2 به نفع استقلال خوزستان به پایان رسید.

نظرات بینندگان