arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۴۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷

پیانیست مشهور ایتالیایی در تهران

لودوویکو اینائودی آهنگساز و پیانیست مشهور ایتالیایی به همراه اعضای ارکسترش، یکشنبه شب برای برگزاری سه اجرا در تالار وزارت کشور، وارد تهران شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پیانیست مشهور ایتالیایی در تهران

به گزارش ایرنا، خالق اثر 'یخ‌های قطبی' در بدو ورود به تهران در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) درباره شناختش از ایران،گفت: درحال حاضر از موسیقی ایرانی شناختی ندارم اما تنها چیزی که می‌دانم این است که کشور ایران را دوست دارم.
اینائودی با اشاره به مطالعاتش درمورد ایران،افزود: ایران یا همان فارس قدیم، کشور خیلی بزرگی بوده که تمام تمدن‌ها از آنجا شروع‌شده و ریشه گرفته است و انسان‌ها توانستند با تمدن ایران رشد کنند به همین خاطر خیلی به ایران علاقه دارم و سعی می‌کنم حالا که به این کشور سفرکرده‌ام با موسیقی ایرانی هم آشنا شده آن را در قلب خود جای دهم و با خودم ببرم.
این آهنگساز و پیانیست ایتالیایی خطاب به هواداران ایرانی خود،گفت: امیدوارم بتوانم با طرفدارانم در کنسرت از نزدیک دیدار کنم. ما از دو دنیای گوناگون اما در یک روح هستیم و دوست دارم بیشتر با هوادارانم آشنا شوم تا بیشتر یکدیگر را درک کنیم و خیلی خوشحالم که می‌توانم در ایران کنسرتی برگزار کنم.
اینائودی شب گذشته به همراه ردی هاسا (چلو)، فدریکو مکوزی (ویولن)، فرانسسکو ارسوری (گیتار)، ریکاردو لاگانا (پرکاشن) و البرتو فابریس (باس) اعضای ارکستر پنج‌نفره‌اش و همچنین تکنسین‌های صدا، نور و بک لاینر وارد تهران شد.
کنسرت لودوویکو اینائودی پیانیست یخ‌های قطبی 4، 5 و 6 اردیبهشت ماه در تالار بزرگ کشور به همت سایت خبری ریتم نو برگزار می‌شود و فروش بلیت آن از طریق سایت تیکت انجام می‌شود.

نظرات بینندگان