arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۴۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۰ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷

حبیب زاده: باید از فضاهای زیرسطحی تهران استفاده کنیم / مطالعات دقیقی در این زمینه انجام نشده

یک عضو شورای شهر تهران باتاکید بر استفاده از فضاهای زیر سطحی در شهر تهران گفت:‌متاسفانه تا کنون مطالعات دقیقی درباره فضاهای زیرسطحی در شهر تهران انجام نشده است که این کار در این دوره آغاز شده و امیدواریم پیشنهادهای منطقی درباره بهره‌گیری از فضاهای زیرسطحی ارائه شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک عضو شورای شهر تهران باتاکید بر استفاده از فضاهای زیر سطحی در شهر تهران گفت:‌متاسفانه تا کنون مطالعات دقیقی درباره فضاهای زیرسطحی در شهر تهران انجام نشده است که این کار در این دوره آغاز شده و امیدواریم پیشنهادهای منطقی درباره بهره‌گیری از فضاهای زیرسطحی ارائه شود.

به گزارش ایسنا، افشین حبیب زاده در جلسه بررسی مشکلات اهالی منطقه 2 که در محل مسجد حضرت ابوالفضل شب گذشته برگزار شد گفت: بخش عمده ای ازمشکلات که توسط اهالی بیان شد مشکلات جزیی هستند که این موضوع نشان از ارتباط کم شهروندان باشورایاران خود دارد.

وی افزود:‌در همه محلات کارگروه‌های تخصصی شکل گرفته تا مردم مسائل مورد نظر خود را در کارگروه تخصصی مربوطه مطرح کنند تاپس از بررسی در این کارگروه‌ها موضوع در شهرداری منطقه و یا حتی در صورت کلان بودن در شورا مطرح شود و بودجه و زمان‌بندی مناسب برای حل این مشکلات در نظر گرفته شود.

حبیب زاده ادامه داد:‌البته ایراد اصلی را من متوجه شورایاری‌ها می‌دانم؛ چرا که شورایاری‌ها باید به دنبال مردم بروند و بخش زیادی از مشکلاتی که امروز توسط اهالی منطقه دو مطرح می شود درهمین شورایاری‌ها قابل حل و فصل است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع انتخابات شورایاری ها اشاره کردو افزود: موضوعی که درمورد ممنوعیت برگزاری انتخابات شورایاری‌ها مطرح است از سوی وزارت کشور عنوان شده که در حال مذاکره با دولت و مجلس در این زمینه هستیم و امیدواریم این موضوع در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل شود و به نتیجه درستی برسد.

وی با اشاره به دغدغه حضور دستفروشان در سطح منطقه 2 که توسط اهالی منطقه مطرح شد گفت: این موضوع در مناطق 6 و 10 بادر نظر گرفتن مکان‌هایی برای حضور دستفروشان و ادامه فعالیتشان تا حدود زیادی حل شده که می توان از همین راه‌حل در منطقه 2 نیز استفاده کرد به شکلی که محلی را برای استقرار دستفروشان شناسایی و جانمایی کنیم که این موضوع باید توسط شهرداری منطقه پیگیری شود.

حبیب زاده ادامه داد:‌ در مورد استفاده از فضای زیر سطحی نیز معاونت عمرانی شهرداری تهران کاری را آغاز کرده است . بی تردید باید به زیر سطح توجه ویژه داشته باشیم و از این فضاها استفاده کنیم؛ متاسفانه مطالعات دقیقی در شهرداری تهران در حوزه فضاهای زیرسطح وجود ندارد؛ لذا در این دوره مطالعات آغاز شده تا پیشنهادات منطقی درباره بهره‌گیری از فضاهای زیرسطحی ارائه شود.

وی خطاب به شورایاری‌ها و شهروندان تهرانی تاکید کرد:باید ارتباط شهروندان با شورایاری‌ها بیش از بیش تقویت شود تا مشکلات محلات حل و فصل شود.

نظرات بینندگان