arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۴۹۴
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۰ - ۱۴ مهر ۱۳۹۰

نمايشگاه بين المللي صنعت تهران گشایش یافت

یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران با حضور590 شرکت داخلی و 225 شرکت خارجی از 23 کشور اسیایی ، اروپایی و افریقایی در مراسمی با حضور رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و معاون علمی و فناوری رییس جمهور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران با حضور590 شرکت داخلی و 225 شرکت خارجی از 23 کشور اسیایی ، اروپایی و افریقایی در مراسمی با حضور رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و معاون علمی و فناوری رییس جمهور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت.

به گزارش انتخاب ، شرکت های حاضر در نمایشگاه ضمن ارائه جدیدترین دستاوردهای صنعتی خود در زمینه ماشین الات ، ابزارالات ، اتوماسیون و صنایع پیشرفته ، در خصوص اخرین تولیدات و اطلاعات روز صنعتی تبادل نظر خواهند کرد. در چهار روز برگزاری نمایشگاه علاوه بر نشست های مشترک میان هیئت های تجاری داخلی و خارجی 8 پروژه بزرگ صنعتی با مشارکت دانشگاه های کشور و در قالب قرارداد و توافقنامه به امضای وزرای صنعت ، معدن و تجارت و علوم تحقیقات و فناوری خواهد رسید. امار شرکت های داخلی حاضر در یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران در مقایسه با نمایشگاه قبلی 29 درصد رشد نشان می دهد.

در نمایشگاه امسال برترین شرکت های داخلی معرفی می شوند و علاوه بر ارائه پروژه های موفق صنایع پیشرفته که با همکاری صنعت و دانشگاه به نتیجه رسیده است ، از سال اینده نمایشگاه های معتبر دیگری در حوزه صنایع پیشرفته با هدف تجاری سازی برگزار می شود. یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران در فضایی بالغ بر 26 هزار متر مربع شامل 23 هزار و 620 متر فضای باز و 13 هزار متر مربع فضای سرپوشیده دایر شده است که در مقایسه با نمایشگاه دهم 21 درصد رشد نشان می دهد.

سازمان مدیریت صنعتی همزمان با برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران، نحوه حضور شرکت‌های ایرانی و خارجی را ازریابی می کند. در این ارزیابی، شرکت‌ها از سه جنبه غرفه‌آرایی، محتوا و دستاوردها مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و از شرکت‌های برتر در مراسم پایانی تقدیر می شود. ایجاد رقابت سازنده میان شرکتهای فعال در نمایشگاه جهت ارتقای کیفیت حضور در نمایشگاه صنعت در دوره حاضر و دوره‌های بعدی، امکان شناسایی شرکت‌های فعال‌تر و موفق‌تر و معرفی آنها به عنوان الگویی قابل استناد به سایر شرکت‌ها، امکان ایجاد یک بانک اطلاعاتی ارزشمند از شرکت‌های برتر صنعت در صورت اجرای فرایند ارزیابی در دوره‌های متناوب آتی و هدایت شرکتهای فعال و علاقمند به حضور در نمایشگاه به ارتقای وضعیت خود در سه جنبه کلی غرفه‌آرایی، محتوایی و دستاوردها ( معیارهای اصلی ارزیابی) در دوره‌های بعدی مهمترین اهداف این ارزیابی اعلام شده است. تشویق و ایجاد انگیزه برای سایر شرکت ها برای کسب جایگاه مشابه و نیز افزایش جذابیت حضور در نمایشگاه صنعت برای فعالان این عرصه از اثار سازنده این ارزیابی و رتبه بندی خواهد بود.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران با همت وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران تا 17 مهرماه و در محل نمایشگاه های بین المللی تهران ادامه دارد.
نظرات بینندگان