arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۴۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۰ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷

تیم ملی والیبال نشسته قهرمان لیگ جهانی شد

تیم ملی ایران در بازی فینال رقابت های لیگ جهانی والیبال نشسته مقابل تیم روسیه سه بر صفر پیروز شد و به مقام قهرمانی دست یافت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیم ایران قهرمان لیگ جهانی والیبال شداین دیدار عصر سه شنبه از ساعت ١٨ با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان کشورمان و همچنین ورزش دوستان تبریزی برگزار شد. 


در این بازی تیم ایران در سه ست متوالی ٢٥ بر ٢١ ، 25 ‌بر ٢٣ ، ٢٨ بر ٢٦ از سد تیم قدرتمند روسیه عبور کرد.


همچنین در دیگر دیدارهای امروز، تیم های آمریکا و آلمان برای کسب رتبه پنجم مسابقات به مصاف یکدیگر رفتند و تیم آلمان با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.


تیم آلمان در سه ست اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 18، 31 بر 29 و 25 بر 19 آمریکا را از پیش رو برداشت و تیم آمریکا تنها ست سوم را با نتیجه ٢٥ بر ٢٣ پیروز شد.


گفتنی است تیم های بوسنی و اوکراین برای کسب مدال برنز و مقام سومی این مسابقات به مصاف یکدیگر رفتند که ملی پوشان بوسنی و هرزگوین سه بر صفر به پیروزی رسیدند.


در این مسابقه تیم بوسنی در سه ست متوالی و با نتایج 25 بر 21، 25 بر 18 و 25 بر 20 تیم اوکراین را مغلوب کرده و به مقام سومی دست یافت.


به گزارش ایرنا، مسابقات والیبال نشسته تبریز با حضور 6 تیم برتر جهان، متشکل از تیم های ایران، ‌روسیه، ‌آلمان، ‌اوکراین، ‌بوسنی هرزگوین، ‌آمریکا از سی ام فروردین ‌آغاز شده و تا چهارم اردیبهشت ادامه دارد.


این مسابقات در راستای رویداد بین المللی تبریز 2018 برگزار می شود.


تبریز در سال 2018 به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام انتخاب شده است.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان