arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۵۱۷۹
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۲۲ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷

نقش کلیدی بانک صنعت و معدن در توسعه خطوط ریلی

در کارگروه مشترکی كه برای تعيين مدل مالی پروژه قطار سریع‌السیر تهران ـ شمال برگزار شد ، هزينه اين پروژه 4 میلیارد یورو برآورد شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمد اسلامی ورنامخواستی استاندار مازندران گفت: بانک صنعت و معدن یکی از بانک‌های مؤثر كشور است که به عنوان بانک عامل ، با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی تامين مالي پروژه قطار سریع‌السیر تهران ـ شمال را بر عهده دارد، این بانک در سال‌های اخیر توانسته نقش کلیدی در توسعه خطوط راه آهن ایجاد کند و مازندران تاکنون از این فرصت استفاده نکرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، استاندار مازندران در حاشیه نشست مشترك با بانک صنعت و معدن جهت توسعه ریلی اين استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای پیگیری پروژه‌های اصلی و تعیین کننده‌ای که موجب توسعه استان مازندران می‌شود جلسه‌ای با راه آهن ایران و مسؤولان بانک صنعت و معدن برگزار کردیم.

اسلامی ورنامخواستی افزود: در کارگروه مشترکی كه برای تعيين مدل مالی پروژه قطار سریع‌السیر تهران ـ شمال برگزار شد ، هزينه اين پروژه 4 میلیارد یورو برآورد شده است.