arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۵۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۱ - ۱۴ مهر ۱۳۹۰

وعده رئيس جمهور: طي 2 سال پديده زشت بيکاري را ريشه کن مي کنيم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
واحد مرکزی خبر نوشت: رئیس جمهور رفع معضل بیکاری را مهمترین وظیفه دولت مردان دانست .

به گزارش انتخاب، احمدی نژاد در جمع مردم شهرستان فامنین گفت : وظیفه دولت از بین بردن موانع ، آموزش ، راهنمایی و پشتیبانی کردن است و دولت دهم به امید خداوند مصمم است طی 2 سال پدیده زشت بیکاری و کمبود فرصت های شغلی را از سرزمین ایران ریشه کن کند . وی افزود : اما وظیفه دیگری هم بر عهده کارآفرینان است ؛ همه کسانی که می توانند برای از بین بردن بیکاری راهکاری ارائه کنند ، نباید کوتاهی کنند ، بازاری با استخدام شاگرد ، کشاورز با به کارگیری فارغ التحصیلان کشاورزی ، کارخانه دار با توسعه کارخانه خود و همه باید دست به دست هم دهیم تا این پدیده از کشور رخت بربندد .

رئیس جمهور در ادامه به مشکل آب در این شهرستان اشاره کرد و گفت : وظیفه دولت این است که با اختصاص بودجه مناسب شبکه سوخت را تغییر دهد اما وظیفه شما کشاورزان هم این است که با تجهیز زمین ها به آبیاری نوین این مشکل را برطرف کنید . آقای احمدی نژاد افزود : دولت 85 درصد هزینه های آبیاری نوین را به صورت یارانه پرداخت می کند و 15 درصد بقیه را هم اگر کشاورز با بستگان خودش در اجرای این طرح همکاری کند ، دولت آن را قبول می کند . رئیس جمهور گفت : خوشحالم که آرزوی چند ده ساله شما برای شهرستان شدن محقق شد و امیدوارم این تحول موجب پیشرفت و عزت هرچه بیشتر شما شود . فامنین در سال 1388 به شهرستان ارتقا یافت . شهرستان فامنین یکی از شهرستان‌های 9 ‌گانه استان همدان است که در شمال شرق این استان قرار دارد .
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
0
0
با اين حساب مثل اينكه قراره ايران بهشت بشه اول جشن خانه دار شدن همه ايرانيان و بعد جشن ريشه كن شدن بيكاري و بعدش هم جشن مديريت جهان توسط دكتر
ميرزا قلمدون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
0
0
اين كه حرف شش سال قبل ، پيش از انتخابات دوره نهم كه توسط ايشان گفته شده بود؟؟؟!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۵
0
0
ببینیم.
نظرات بینندگان