arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۵۳۷
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۲ - ۱۴ مهر ۱۳۹۰

پیام تشکر فرمانده کل سپاه از رهبر انقلاب

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در پی دیدار اخیر 57 تن از جانبازان قطع نخاع گردنی با رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیامی خطاب به مقام معظم رهبری صادر کردند.

به گزارش انتخاب؛ در پيام سرلشكر پاسدار محمدعلي جعفري آمده است: خداي بزرگ را شاکريم که در عصر غيبت کبراي حضرت بقية الله الاعظم (عج) از نعمت عظماي نيابت امام معصوم (ع) و ولايت فقيه در ساحت فقيهي عادل، مجاهدي حکيم و رهبري بصير، هوشمند و جامع شرايط علمي و عملي چون امام راحل عظيم الشأن (ره) و خلف صالح و شايسته‌اش حضرتعالي ـ که به حق خورشيد پرفروغ اسلام ناب محمدي (ص) و هدايت بخش نهضت بيداري اسلامي در تاريخ معاصر به شمار مي‌رويد ـ بهره‌مندمان ساخت و در عصر جاهليت مدرن در صراط مستقيم الهي قرارمان داد.
اينک با قلبي آکنده از عشق جاودانه، به نمايندگي از رزمندگان و حماسه سازان دفاع مقدس ـ بويژه جانبازان عزيز و سرافراز قطع نخاع گردني ـ که در فضايي سرشار از نشاط معنوي و شوق آسماني، آرزوي ديرين خود را محقق يافتند و به فيض حضور در محضر شريفتان نايل آمدند و از الطاف کريمانه آن رهبر فرزانه بهره‌مند شدند، صميمانه سپاسگزاري مي‌نمايم.
بي‌ترديد خاطره اين ديدار شورانگيز و فرحبخش که خون تازه‌اي در رگ‌هاي ما و يکايک ايثارگران و يادگاران دفاع مقدس جاري ساخت، همواره ماندگار و طريق تداوم راه امام (ره) و شهدا و دفاع از انقلاب اسلامي و آرمان‌هاي سترگ نظام را به عطر حماسه، ايثار و استقامت معطّر ساخته و ايمان، جهاد و شهادت را فرياد خواهد زد.
با اشتياق فراوان براي ديدارهاي مجدد، سلامتي و دوام عمر پربرکت حضرتعالي و استمرار حرکت در سايه‌سار رهبري‌هاي خردمندانه و حکيمانه‌تان دعاي هميشگي و آرزوي دائمي ما از درگاه پروردگار متعال است.
نظرات بینندگان