arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۳ - ۱۴ مهر ۱۳۹۰

پایان نشست کی روش با 7 سرمربی لیگ برتر/ دایی و استیلی نیامدند

نشست هم اندیشی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با مربیان لیگ برتر که از ساعت 9:15 آغاز شده بود ساعت 12:30 به پایان رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نشست هم اندیشی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با مربیان لیگ برتر که از ساعت 9:15 آغاز شده بود ساعت 12:30 به پایان رسید.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس؛ نشست هم اندیشی کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، با مربیان لیگ برتری که از ساعت 9:15 صبح امروز در سالن آکادمی ملی فوتبال ایران آغاز شده بود، ساعت 12:30 به پایان رسید.
این نشست در حالی برگزار شد که از جمع 18 مربی لیگ برتری تنها 7 مربی در جلسه حضور یافتند.

منصور ابراهیم‌زاده سرمربی ذوب‌آهن،‌ حسین فرکی سرمربی نفت تهران، عبدالله ویسی سرمربی صبای قم، پرویز مظلومی سرمربی استقلال، علی‌اصغر کلانتری سرمربی فجر سپاسی، فرهاد پورغلامی سرمربی ملوان و امیر قلعه‌نویی سرمربی تراکتورسازی نفراتی بودند که در این جلسه حضور داشتند.
در این جلسه در مورد زیرساخت‌های فوتبال و نحوه تعامل مربیان و باشگاه‌های لیگ برتری با تیم ملی، بحث و تبادل نظر شد. پورغلامی، سرمربی ملوان و کلانتری، سرمربی فجر سپاسی، به علت حضور در تمرینات تیمشان زودتر از بقیه مربیان جلسه را ترک کردند.
کارلوس کی‌روش به همراه دستیاران خود نیز در این جلسه حاضر بود.

از تمام 18 مربی حاضر در لیگ برتر برای حضور در این جلسه دعوت به عمل آمده و غیبت 11 مربی از نکات مهم و جالب این نشست بود. البته علی دایی به دلیل حضور در اردوی راه‌آهن در کیش و همچنین حضور در اردبیل برای شرکت در مراسم سالگرد درگذشت پدرش در تهران نیست و نمی‌تواند در این جلسه باشد و حمید استیلی نیز که امروز همراه کاروان پرسپولیس به کیش می‌رود، به این نشست نیامده است.

به گزارش فارس پس از صحبت‌های ترابیان در ابتدای این نشست وی و خبرنگاران حاضر در جلسه این نشست را ترک کردند تا کی‌روش و مربیان لیگ برتری در جلسه کاملا خصوصی درباره مسائل فنی بحث و تبادل نظر کنند.
در پایان این نشست مریبان با کی‌روش عکس یادگاری گرفتند.
نظرات بینندگان