arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۵۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۸ - ۱۴ مهر ۱۳۹۰

محرومیت فیروز کریمی برای حفظ بیت‌المال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کمیته نظارت بازرسی و ارزشیابی سازمان لیگ اعلام کرد تا زمان تعیین تکلیف قراردادهای بازیکنان شاهین بوشهر، فیروز کریمی مجوز مربیگری در این تیم را ندارد.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، کمیته نظارت، بازرسی و ارزشیابی سازمان لیگ اعلام کرد با توجه به لزوم حفظ بیت‌المال و رعایت حقوق مادی و معنوی مردم بوشهر و با حفظ حرمت فیروز کریمی به این مربی اجازه مربیگری در شاهین بوشهر داده نمی‌شود تا وضعیت قرارداد بازیکنان این تیم به طور کامل و شفاف مشخص شود.

حمید درخشان، مجید ابوالفتحی و میثم منیعی باید در مورد قراردادهای مشکوک برخی از بازیکنان در سازمان لیگ توضیحات لازم را بدهند و هرگونه خسارت مادی احتمالی به شاهین بوشهر را جبران کنند در غیر این صورت آنها به مراجع ذی‌صلاح معرفی خواهند شد.

در بیانیه این کمیته آمده است: حمید درخشان در این فصل و تا پایان لیگ یازدهم فقط می‌تواند در شاهین بوشهر مربیگری کند و اجازه مربیگری در هیچ تیمی و هیچ رده دیگری از لیگ فوتبال ایران را ندارد تا پاسخگوی قراردادهای برخی از بازیکنان شاهین بوشهر باشد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
0
0
گنه کرد در بلخ آهنگری ، ز بغداد زدن گردن مسگری !!!
ناشناس 90
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
0
1
بيچاره فيروز هي گفتيم جلوي اين زبونت رو بگير چرا چيزي رو ميگي كه واقعيت هست راستم هست درست هم هست به نفع همه ولي نيست اونم اقايان خنده! نگو قربونت نگو .
نظرات بینندگان