arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۲ - ۱۵ مهر ۱۳۹۰

بازداشت پدر و عموي وين روني

ستیو جنینگز بازیکن تیم مادرول نیز یکی دیگر از دستگیرشدگان است. این تحقیقات وین رونی را شامل نشده و وی هم‌اکنون در اردوی تیم ملی انگلیس در آستانه بازی با مونته نگرو از مسابقات مقدماتی جام ملت‌های اروپا قرار دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس گفت که وین رونی مهاجم این تیم پس از دستگیری پدر و عمویش به اتهام تبانی در شرط‌‌ بندی برسر مسابقات فوتبال، سعی می کند خونسرد باشد. پدر و عموی وین رونی مهاجم منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس در بین 9 نفری هستند که روز پنجشنبه به اتهام تبانی در یکی از بازیهای سال گذشته لیگ برتر اسکاتلند بین مادرول و هارتس دستگیر شدند.

به گزارش انتخاب، استیو جنینگز بازیکن تیم مادرول نیز یکی دیگر از دستگیرشدگان است. این تحقیقات وین رونی را شامل نشده و وی هم‌اکنون در اردوی تیم ملی انگلیس در آستانه بازی با مونته نگرو از مسابقات مقدماتی جام ملت‌های اروپا قرار دارد. به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، فابیو کاپلو گفت: من با رونی صحبت کردم و متوجه شدم او آرام است.

هیچ مشکلی در رابطه با بازی برابر مونته نگرو وجود ندارد. کاپلو افزود: مطمئن است که رونی به رغم دستگیری پدرش، به طور 100 درصد روی بازی جمعه برابر مونته نگرو متمرکز خواهد بود. همچنین جان تری کاپیتان تیم ملی انگلیس در حمایت از رونی گفت: رونی روی بازی متمرکز است.

ما همگی اهمیت این بازی را درک می‌کنیم.

انتظار می‌رود که وین رونی در بازی امروز)جمعه) برابر مونته نگرو از ابتدا به میدان برود.
نظرات بینندگان