arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۶۱۲۶
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۲۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷

مرد شماره 2 لیورپول، گزینه نخست سرمربیگری آرسنال شد

«ژلیکو بواچ» دستیار اول «یورگن کلوپ» در لیورپول، غافلگیرکننده ترین و البته محتمل ترین گزینه جانشینی «آرسن ونگر» سرمربی آرسنال لقب گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مرد شماره 2 لیورپول، گزینه نخست سرمربیگری آرسنال شدتارنمای خبری اسکای اسپورت روز سه شنبه با درج این مطلب، افزود: بواچ -ملقب به «مغز»- بیش از 17 سال در تیم های ماینتس، بورسیا دورتموند و لیورپول با کلوپ همکاری داشته است.


با این حال، با اعلام باشگاه لیورپول دستیار بوسنیایی کلوپ تا پایان فصل تیم لیورپول را همراهی نکرده و در مرخصی به سر خواهد برد.


این در حالی است که رسانه های انگلیس از اختلاف شدید کلوپ با بواچ در هفته های اخیر خبر داده اند و دلیل جدایی ناگهانی این مربی را همین مسئله می دانند.


بر اساس گزارش یک منبع بوسنیایی، پس از انتشار خبر جدایی بواچ از لیورپول، در یک اتفاق نادر شانس این مربی برای بدست گرفتن هدایت توپچی های لندن به طرز چشمگیری افزایش یافت؛ بطوریکه روی کاغذ می توان بوآچ را از همین حالا سرمربی آرسنال نامید.


پس از اخراج «برندن راجرز» سرمربی اسبق لیورپول؛ این منبع بوسنیایی در گزارشی با احتمال بالایی از پیوستن کلوپ و بوآچ به لیورپول خبر داده بود که به حقیقت پیوست.


هم اکنون ژلیکو بواچ، ماسیملیانو آلگری و کارلو آنجلوتی به ترتیب سه گزینه ای هستند که بیشترین شانس را برای جانشینی ونگر دارند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان