arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۶۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۲ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷

راه‌اندازی آژیرهای خطر در ریاض و چند شهر عربستان از ترس موشک‌های انصارالله

دفاع مدنی عربستان از ترس افزایش حملات موشکی یگان‌های موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن وابسته به انصارالله و قدرت گرفتن آن تصمیم به راه اندازی دوباره آژیر خطر در ریاض، "الدرعیه"، "الخرج" و تمامی استان‌های واقع در منطقه شرقی گرفتند.شهروندان سعودی ناراحتی خود را از این اقدام اعلام کردند و گفتند این مساله موجب ترس و نگرانی بیشتر می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

به دنبال افزایش حملات موشکی انصارالله یمن به عربستان، مقامات این کشور تصمیم به راه اندازی دوباره آژیرهای خطر در چند شهر این کشور از جمله ریاض گرفتند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المنار، دفاع مدنی عربستان از ترس افزایش حملات موشکی یگان‌های موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن وابسته به انصارالله و قدرت گرفتن آن تصمیم به راه اندازی دوباره آژیر خطر در ریاض، "الدرعیه"، "الخرج" و تمامی استان‌های واقع در منطقه شرقی گرفتند.

دفاع مدنی عربستان ساعت یک ظهر (به وقت این کشور) روز پنجشنبه ۱۰ مه پیش رو را برای آزمایش این آژیرهای خطر انتخاب کرده است.

در این راستا شهروندان سعودی در توییتر ناراحتی خود را از این اقدام اعلام کردند. آنها نوشتند این مساله موجب ترس و نگرانی بیشتر می‌شود در حالی که برخی دیگر این سوال را پرسیدند که آیا اگر پاتریوت بر سرشان بیفتد این آژیرها قبل از آن به صدا درخواهند آمد؟

برچسب ها: انصارالله
نظرات بینندگان