arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۶۵۵۶
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۹ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷

ترافیک در آزادراه های قزوین سنگین است

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: ترافیک در آزادراه های این استان در مسیر کرج، رشت و زنجان عصر روز جمعه سنگین است و رانندگان باید در این محورها ضمن رعایت قانون با شکیبایی بیشتری رانندگی کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ترافیک در آزادراه های قزوین سنگین است

سرهنگ نصرالله بیگلری افزود: پایان تعطیلات سه روزه علت اصلی ترافیک پرحجم در جاده های اصلی این استان است. 
وی اظهار کرد: با وجود ترافیک سنگین در آزادراه های استان، خوشبختانه به دلیل رعایت قوانین رانندگی از سوی رانندگان، تاکنون هیچ حادثه دلخراشی رخ نداده است. 
سرهنگ بیگلری از حضور تیم های گشت پلیس و آماده باش ایستگاههای پلیس راه و پاسگاههای انتظامی برای ایجاد امنیت و رفاه حال مسافران خبر داد و از شهروندان خواست تا در طول سفر با عوامل نیروی انتظامی مستقر در جاده ها همکاری داشته باشند. 
وی همچنین از رانندگان درخواست کرد تا ضمن احترام گذاشتن به مقررارت رانندگی، از سرعت و سبقت غیرمجاز، صحبت کردن با تلفن همراه و سرنشینان خودرو خودداری کرده و به ازای هر 2 ساعت رانندگی حداقل 20 دقیقه در پارکینگ های حاشیه راه ها به استراحت بپردازند. 
رئیس پلیس راه استان قزوین اظهار کرد: رانندگان باید از توقف در باند اضطراری جاده ها و آزادراه ها خودداری کنند و در صورت ضرورت، با نصب علائم هشدار و ایمنی سایران را آگاه نمایند. 
آزادراه های استان قزوین به دلیل اتصال بخشی از استان های شمالی و غربی کشور به پایتخت و بالعکس از حجم تردد بالایی برخوردار هستند و در ایام تعطیلات جزو پرترافیک ترین مسیرها در کشور به شمار می روند. 
استان قزوین دارای 6 هزار و 600 کیلومتر راه می باشد که 220 کیلومتر آن آزادراه، 270 کیلومتر بزرگراه، 700 کیلومتر جاده اصلی بوده و بقیه راه های فرعی و روستایی است. 

نظرات بینندگان