arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۷۰۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۷ - ۱۶ مهر ۱۳۹۰
"وقاحت به شادی گشوده دهان"

فرار به جلوی جریان انحرافی؛ شایعه ی مضحک سرطان میرحسین موسوی!

انتشار اخباری در مورد بیماری میرحسین موسوی، جدا از آنکه نشان از اوج بی اخلاقی حامیان ناآگاه و متحجر این جریان است، از تفکرات پوسیده ی این گروه نزدیک به "انجمن حجتیه" حکایت دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

"پزشک معالج میرحسین موسوی در گفت و گو با ........ : با توجه به سن بالای وی بتواند بیش از این مقاومت کند به هر حال ما سعی خود را خواهیم کرد که وی زنده بماند! "


 برخی رسانه های حامی جریان انحرافی که از قضا، بیش از اندازه اخبار خود را "محرمانه" می دانند، در راس اخبار خود، دروغی بزرگ را تحویل مخاطبان بسیار اندک خود می دهند: بیماری میرحسین موسوی، جدی است و امیدی هم نیست!

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب"؛ رسانه های جریان انحرافی که این روزها به دلیل ماجرای اختلاس سه هزار میلیاردی، به شدت تحت فشار قرار دارند، درصددند با راه اندازی جنگ روانی و بمب های خبری، ماجرای "اختلاس" به حاشیه رانده شود... اتفاقی که پیش از این ، جریان انحرافی" در ماجراهای "کردان" و..... اقدام به پیاده سازی این تئوری کرده و در عمل نیز موفق بود.

اما ماجرای اختلاس ، طبعاً نه شباهاتی به ماجراهای "مدرک کردان" دارد و نه اتفاقات مشابه که دولت، با زیرکی تمام ، از آن شانه خالی کرد.

انتشار اخباری در مورد بیماری میرحسین موسوی، جدا از آنکه نشان از اوج بی اخلاقی حامیان ناآگاه و متحجر این جریان است، از تفکرات پوسیده ی این گروه نزدیک به "انجمن حجتیه" حکایت دارد.

مطالعه ی اخبار رسانه های مملو از دروغ و هتاکی جریان انحرافی مانند "پزشک معالج میرحسین موسوی: امیدی نیست"، "موسوی سرطان خون دارد" و...." این سئوال را به ذهن متبادر می کند که اساساً انتشار چنین اخباری ، جز که اوج وقاحت و بی اخلاقی این جماعت را برساند، چه فایده و سودی می تواند برای یک جریان منحرف سیاسی داشته باشد؟!

نکته ی جالب، اما اظهارنظر شنیدنی "پزشک معالج و خیالی میرحسین موسوی" است که طی روزهای گذشته، در میان این همه رسانه، فقط و فقط با سایت های بسیار پربیننده! تاثیرگذار! راستگوی جریان انحرافی، اختصاصاً به گفت و گو نشسته و اظهار فضل نموده اند که " من یک تحلیلگر سیاسی نیستم اما به نظر می رسد تندروی ها و ساختار شکنی های موسوی بعد از انتخابات بی ارتباط با بیماری او نبوده است"

نقد تندروی های صورت گرفته از سوی برخی جریان های پس از انتخابات ، نیاز به بهره مندی از تفکراتی متعادل و متخصص در تحلیل مسائل پیش و پس از انتخابات دارد که البته کم هم نیستند ، لذا با عنایت به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر جذب حداکثری و دفع حداقلی ، استدلالاتی چنین کودکانه که مرغ پخته را نیز به خنده وا می دارد ، نه تنها دردی دوا نمی کند که اندک حامیان جریان انحرافی را آگاه می سازد که سرحلقه های آن برای ماندگاری به راحتی حقیقت را ذبح می کنند و به خیال خود راه بر خود هموار می سازند ، حال آنکه جز ساده اندیشان و ساده لوحان کسی دانه از این دام بر نمی دارد.

اما شنیده های "انتخاب" حکایت از آن دارد که جریان انحرافی که این روزها سخت تحت فشار پرونده اختلاس قرار گرفته و به شدت تحت فشار احزاب و رسانه های اصولگراست، برای فرار از فشار افکار عمومی، چاره ای جز طرح "دروغ های شاخدار" ندارد!

البته "انتخاب" به این جریان منحرف توصیه می کند، از این پس برای انتشار اخبار دروغین و مجعول خود، کمی از آن چند هزار میلیارد را جهت راه اندازی سایت های دیگر، هزینه کنند تا اینهمه برای انتشار اخبارشان، دست به دامن "سایت های دروغگویی که 90درصد اخبارش یا تکذیب می شود یا اصلا شنیده نمی شود!" نشوند!
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
مهر اندیشه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
3
42
از نظر اینجانب کلیت جریان انحرافی صرفا برای انحراف تفکر عوام از کلان مشکلات دیگر طراحی شده و به خصوص پاراگراف آخر این خبر خارج از اصول خبری منطقی بوده که از رسانه خوبی همچون انتخاب انتظار درج اینگونه نگارش خامی را نداشتیم..
با تشکر از انتقادپذیری شما دوستان عزیز در سایت خبری
جومونگ ای اف ان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
0
4
خبر هر چیی باشه باید بی طرفانه مطرح بشود
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
0
6
مرسی انتخاب
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
0
1
لطفا هياهو نشه فقط
نظرات بینندگان