arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۷۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۱ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷

فاز جدید همکاری فیسبوک با کنگره آمریکا / حزب دموکرات ایالات متحده 3 هزار «ترول» روس تبار را افشا می کند

دموکراتها قصد دارند بیش از 3 هزار تبلیغ فیسبوک که مرتبط با روسیه است را منتشر کند. موضوع فعالیت روس ها در فیسبوک موضوعی داغ است و اکنون دموکرات ها برنامه ای جدید برای روسیه دارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دموکراتها قصد دارند بیش از 3 هزار تبلیغ فیسبوک که مرتبط با روسیه است را منتشر کند. موضوع فعالیت روس ها در فیسبوک موضوعی داغ است و اکنون دموکرات ها برنامه ای جدید برای روسیه دارند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب، دموکراتهای امریکا قصد دارند اطلاعات مرتبط با 3 هزار کاربر روسی مشکوک در فیسبوک را به نمایش بگذارند. 
 
کمیته اطلاعات مجلس سنا ایالات متحده نشان داد که برخی از تبلیغات فیسبوک توسط روسها خریداری شده است. بنابراین دموکراتهای کمیته سنا قصد دارند در طول این هفته بیش از 3 هزار آگهی را که توسط روس ها خریداری شده منتشر کنند.
به نظر می رسد این ادغام با هدف افشاگری تمامی تبلیغاتی است که توسط روس ها در فیسبوک خریداری شده است. 

نماینده دموکرات کالیفرنیا، آدام شیف، در بیانیه ای گفت: "ما در حال مذاکره با فیسبوک هستیم و امیدواریم که آگهی های نهایی اصلاح شده طی چند روز آینده در اختیار ما  باشد.همانطور که ما این آگهی ها  را دریافت می کنیم، هدف ما این خواهد بود که آگهی ها را با مردم به اشتراک بگذاریم."

فیس بوک، توییتر و گوگل در مرکز آشفتگی های سیاسی قرار گرفته اند؛ قانون گذاران قصد دارند نشان دهند که ترول های روسی به طور موثر از سیستم عامل های فناوری استفاده می کنند تا یک تلاش هماهنگ علیه دموکراسی انجام دهند.

فیسبوک در ماه اکتبر وعده داده است که اقدام به انتشار همه تبلیغات خواهد کرد. در حال حاضر، دموکراتها در کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا میگویند که قصد دارند در هفته جاری روند آگاه سازی را شروع کنند.

 


شرلی ساندبرگ، از مدیران ارش تبلیغاتی فیسبوک در ماه اکتبر گذشته اعلام کرد شبکه اجتماعی فیسبوک بیش از 3 هزار  آگهی را در اختیار پژوهشگران کنگره گذاشته است. چرا که فیس بوک متعهد به کمک به کمیته تبلیغات مجلس سنا است و باید برای  محافظت از حریم خصوصی مردم تلاش کند.

به گفته منابع وال استریت ژورنال این آگهی های منتشر شده نشان می دهد که چگونه ترول های روسی به فیس بوک پرداخت می شوند، چه تعداد از مردم آنها را دیده اند و گروه هایی که این تبلیغات را هدف قرار داده بودند دقیقا چه افرادی بودند. 

 

نظرات بینندگان