arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۷۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۳ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷

«اندروید پی» رونمایی شد / تشابه رابط کاربری با سیستم عامل آیفون ایکس / باتری و روشنایی تطبیقی

نسخه جدید اندروید پی رونمایی شد. نسخه ای که شامل ویژگی هایی پر شمار و کاربردی است. در ادامه مروری داریم بر مهم ترین ویژگی های این نسخه. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نسخه جدید اندروید پی رونمایی شد. نسخه ای که شامل ویژگی هایی پر شمار و کاربردی است. در ادامه مروری داریم بر مهم ترین ویژگی های این نسخه. 

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، به نظر می رسد انتظارها برای رونمایی اندروید پی بی مورد نبوده است،چرا که اندروید پی سرشار از تغییرات قابل توجه است. برای مثال اندروید پی دارای قابلیت دارای قابلیت «سلامت دیجیتال» است . این قابلیت جدید که بی شباهت با قابلیت ابزارهای تندرستی و سلامتی نیست، کمک می کند تا افراد به بررسی مهم ترین ویژگی های سلامتی خود در کوتاه ترین زمان بپردازند. 

2 ویژگی باتری تطبیقی و هوشمند سازی گوشی نیز کمک می کنند کاربران با حداکثر قدرت و امکانات از گوشی خود استفاده کنند . در ضمن به اعتقاد بسیاری از کارشناسان تغییرات موجود در رابط کاربری این گوشی نیز گرچه جذاب است اما به شدت به آخرین نسخه آیفون یعنی آیفون ایکس شبیه است. 

افزایش قابلیت های جستجو در منوها و توسعه اسلایس ها نیز از دیگر امکانات مناسب برای کاربران است. 

روشنایی خودکار یا تطبیقی نیز از دیگر موارد است که کار را برای کاربران ساده می کند و آن ها می توانند بنا بر روشنایی روز و ش ز گوشی خود استفاده کنند. 

اکنون باید دید با این همه امکانات جدید کاربران در بلند مدت تا چه حد از موبایل های خود که مبتنی بر اندروید پی هستند، رضایت خواهند داشت. 

نظرات بینندگان