arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۷۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۲۰ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷

یوتوب «اچ دی آر» به آیفون ایکس می آید / افزایش وضوح تصاویر / توسعه قدرت رنگ پردازی

به زودی گل سرسبد خانواده آیفون ها میزبان یوتوب اچ دی آر خواهد شد. این خبری است که می تواند برای بسیاری از کاربران آیفون که اهل تماشای فیلم هستند خوشحال کننده باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به زودی گل سرسبد خانواده آیفون ها میزبان یوتوب «اچ دی آر» خواهد شد. این خبری است که می تواند برای بسیاری از کاربران آیفون که اهل تماشای فیلم هستند خوشحال کننده باشد.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، شرکت نتفلیکس به سرویس ویدیویی گوگل می پیوندد تا عملکرد قوی تر  تصویر را برای  کاربران گوشی هوشمند آیفون ایکس فراهم کند.
یوتوب قصد دارد  دامنه پویایی تصاویر بالا (HDR) را به کاربران آیفون ایکس هدیه داده ، و کنتراست و رنگ را در ویدیوهای یوتوب با HDR بهبود  بخشد.

بر این اساس از این پس کاربران آیفون ایکس می توانند فیلم های مورد علاقه خود را با حالت HDR مشاهده کنند.

شایان ذکر است که نباید این وضعیت را با حالت عکسبرداری اچ دی آر  اشتباه بگیرید . منظور از این حالت در وضعیت تماشای فیلم ها،افزایش قابل توجه کنتراست و رنگ است. در این حالت بخش های روشن  تصویر می تواند بسیار روشن تر به نظر برسد و یا عمق  بیشتری داشته باشد.

رنگ ها نقشی اساسی در افزایش کیفیت تصاویر ایفا می کنند. صفحه نمایش های OLED مثل صفحه نمایش آیفون ایکس  به  طور خاص برای نمایش  HDR  مفید هستند.

یوتوب در آخرین اظهار نظر رسمی خود تاریخ این به روزرسانی را سپتامبر اعلام کرد.

 

نظرات بینندگان