arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۷۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷

رای‌الیوم: نخست وزیر فلسطین قبل از ماه رمضان استعفا می دهد

یک منبع رسانه‌ای نزدیک به نخست وزیر دولت توافقی فلسطین اعلام کرد که وی قصد دارد قبل از آغاز ماه مبارک رمضان استعفای خود را به رئیس تشکیلات خودگردان ارائه دهد. منبع مذکور همچنین اعلام کرد: حمدالله به نزدیکان خود در دانشگاه "النجاح" در شهر نابلس ابلاغ کرده که به زودی به پست ریاست دانشگاه بازخواهد گشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک منبع رسانه‌ای نزدیک به نخست وزیر دولت توافقی فلسطین اعلام کرد که وی قصد دارد قبل از آغاز ماه مبارک رمضان استعفای خود را به رئیس تشکیلات خودگردان ارائه دهد.

به گزارش ایسنا، به نوشته رای‌الیوم، یک منبع نزدیک به رامی حمدالله، رئیس دولت توافقی فلسطین اعلام کرد که استعفای حمدالله در نتیجه وخامت روابط وی با شماری از رهبران جنبش فتح و تحریکش توسط محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای ادامه این وضع است، به نحوی که در حال حاضر حمدالله احساس می‌کند برای پست نخست‌وزیری دولت محمود عباس و جنبش فتح مناسب نیست.

منبع مذکور همچنین اعلام کرد: حمدالله قصد دارد قبل از آغاز ماه مبارک رمضان استعفای خود را به رئیس تشکیلات خودگردان ارائه دهد و به نزدیکان خود در دانشگاه "النجاح" در شهر نابلس ابلاغ کرده که به زودی به پست ریاست دانشگاه بازخواهد گشت.

روزنامه رای‌الیوم، در تلاش است که با یوسف المحمود، سخنگوی دولت توافقی فلسطین تماس برقرار کند، اما وی ترجیح داد که در مورد این اخبار اظهار نظر نکند.

نظرات بینندگان