arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۸۱۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۵ - ۱۷ مهر ۱۳۹۰

توصیه «رحیمی» به پزشکان برای آخرت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون اول رئیس‌جمهور همه دست اندرکاران حوزه سلامت و بهداشت و درمان را به مسئولیت پذیری و امانت داری بیش از گذشته فراخواند.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، محمدرضا رحیمی صبح امروز یکشنبه در دومین گردهمایی بزرگ دست اندرکاران نظام سلامت با تبریک میلاد امام رضا (ع) اظهار داشت: امروز در این همایش همه دست اندرکاران نظام سلامت گرد هم آمده‌اند تا تدبیری نو و طرحی تازه برای خدمت هر چه بیشتر مردم بیندیشند.

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه انسان تنها مخلوق خداوند است که قدرت آن را دارد تا دیوار محدودیت را شکسته و به بالاترین نقطه های کمال برسد، گفت: این موضوع مسئولیت انسان را دو چندان کرده و تلاشگران عرصه سلامت نیز باید بدانند مسئولیت آنها در قبال انسان‌ها که زیباترین مخلوقات خدا هستند، بسیار سنگین است.

وی با اشاره به اینکه پزشکان ایرانی از مسئولیت پذیری و تعهد بالایی برخوردارند، افزود: پزشکان باید تلاش برای بهبودی انسان‌ها را زمینه‌‌ای برای برداشت در آخرت بدانند و وقتی کارهای سخت با نیت عبادت و تبعیت از خداوند باشد، آسان می‌شود.

رحیمی از وزیر بهداشت و دست اندرکاران این وزارتخانه به خاطر اقدامات ارزشمند در جهت ارتقا شاخص‌های سلامت و بهداشت و درمان قدردانی کرد.

معاون اول رئیس‌جمهور در ادامه با اشاره به اینکه در مساله سلامت و تندرستی باید هم به سلامت جسمانی و هم به سلامت روح و روان توجه شود، از پزشکان خواست با برخورد مناسب و اخلاق حسنه در جهت افزایش روحیه بیماران تلاش کنند، چرا که وقتی یک بیمار از نظر روانی در حالت مطلوبی قرار گیرد، بی‌تردید در وضعیت جسمانی او نیز تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
پرشین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
0
10
مشکلی دارم ز دانشمند مجلس بازپرس توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر میکنند
يك مسلمان ايراني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
0
0
بلي وظيفه فقط تشكر است اما نبايد پرسيد در كدام كشور دنيا يك متخصص تا 20000000 تومان در ماه در امد و يك قاضي يا استاد دانشگاه حدود يك دهم ان در امد دارد ايا تعرفه پزشكي چون اقاي صدر رئيس ان اصولگرا تشريف دارند بايد سياسي تعيين و مردم بيچاره شوند دو دقيقه ويزيت حدود 15000 تومان در حاليكه يك ليسلني يا فوق ليسانس اگر كار پيدا كند ساعتي 5000 تومان بگيرد و اسم اين ها همه عدالت و معنو يت است خدايي هست و محاكمه اي بخود اييد و بيش از اين سلامتي مردم را بخط نياندازيد بترسيد از اه مردم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
0
1
چند کلامی هم راجب زیرمیزیهای آنچنانی صحبت می فرمودید.
نظرات بینندگان