arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۸۱۳
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۵ - ۱۷ مهر ۱۳۹۰

تکذیب خبر دادگاه هفته آینده حاج منصور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وکیل رئیس دفتر رئیس جمهور ضمن تکذیب خبر یک روزنامه اصلاح‌طلب مبنی بر برگزاری دادگاه ‌منصور ارضی در هفته آینده، گفت که هنوز برای منصور ‌‌ارضی کیفرخواستی صادر نشده که بخواهد به ‌دادگاه‌ برود.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس،‌ روز گذشته یک روزنامه اصلاح‌طلب به نقل از وکیل رئیس دفتر رئیس جمهور از رفتن حاج منصور ارضی به دادگاه در هفته آینده برای دفاع از خود در برابر شکایات اسفندیار رحیم‌مشایی خبر داد.

اما یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ‌فارس گفت که این خبر درست نیست.

وی تصریح کرد: هنوز شکایات رئیس دفتر رئیس جمهور از حاج منصور ارضی به مرحله صدور کیفرخواست نرسیده که دادگاهی در این خصوص برگزار شود.

سیدعلی اصغر حسینی وکیل مشایی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ما خبر روز گذشته روزنامه شرق که از قول وی نوشته بود منصور ارضی هفته آینده دادگاهی می‌شود را ناشی از اشتباه برداشت این روزنامه دانست.

وی تصریح کرد که در مصاحبه مذکور گفته بود منصور ارضی برای ادای توضیحاتی در خصوص شکایات مشایی از وی باید در زمان تعیین شده در احضاریه به دادسرا برود.

وکیل مشایی در پایان گفت که هنوز هیچ یک از شکایات موکلش به مرحله صدور کیفرخواست نرسیده تا به دادگاه ارجاع شود و در مرحله دادسرا قرار دارد.

به گفته حسینی، شکایت از منصور ارضی در دادسرای ناحیه 12 تهران طرح و به دادسرای فرهنگ و رسانه به عنوان یکی از بخش‌های دادسرای ویژه کارکنان دولت ارجاع شده و بر اساس قانون در این مرحله بازپرس یا دادیار پرونده باید متشاکی را برای بازپرسی به دادسرا احضار می‌کند.
نظرات بینندگان