arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۸ - ۱۷ مهر ۱۳۹۰

تکذیب صدور حکم جدید برای ملک‌زاده

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: صالحی در جلسه امروز این کمیسیون ‌ضمن تکذیب خبر صدور حکم جدید‌ برای ملک‌زاده در وزارت خارجه، گفت که ‌در ملاقات با وزیر خارجه بحرین ‌رفتار دولت این کشور را نقد کرده است.

به گزارش  انتخاب به نقل از فارس، کاظم جلالی نماینده مردم شاهرود و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که در حاشیه جلسه عصر امروز (یکشنبه) اعضای کمیسیون متبوعش با خبرنگاران پارلمانی گفت‌وگو می‌کرد، از حضور علی‌اکبر صالحی وزیر امور خارجه کشورمان در این جلسه خبر داد و اظهار داشت: صالحی در این جلسه گزارشی از اجلاس سازمان ملل متحد و سفری که به نیویورک داشت، ارائه داد.

وی افزود: اعضای کمیسیون در این جلسه نقطه‌نظرات خود را پیرامون موارد مختلف از جمله ملاقات وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر خارجه بحرین و شایعات مربوط به حضور ملک‌زاده در وزارت خارجه مطرح کردند که آقای صالحی گزارشی از ملاقات خود با وزیر خارجه بحرین ارائه داد و گفت که رویکرد وی در این ملاقات بیشتر مبتنی بر نقد رفتار دولت در برخورد با شهروندان بحرینی بوده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه یادآور شد: صالحی در این جلسه طرح مسائلی همانند حکم جدید وی برای ملک‌زاده در وزارت امور خارجه را کاملاً کذب دانست و متذکر شد که وی هیچ ملاقات و دیداری با وی نداشته و حکمی نیز به عنوان مشاور یا هر کار دیگری به ملک‌زاده نداده است.

کاظم جلالی در خاتمه گفت: در ادامه این جلسه نمایندگان سؤالاتی را از صالحی مطرح کردند که وزیر امور خارجه نیز به آنها پاسخ گفت.
نظرات بینندگان