arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۸۳۵۰
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۲۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
ایلان ماسک در توییتر خبر داد:

استفاده از «هکاتون» برای تسریع تولید «تسلا3» / جمعی از برنامه نویسان برای پیشبرد برنامه گرد هم می آیند

ایلان ماسک در توییتر خود خبر داد که برای تسریع تولید مدل تسلا3 و رهایی از جهنمی که مدتی است گریبانگیر این مدل شده از فن «هکاتون» استفاده خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلان ماسک در توییتر خود خبر داد که برای تسریع تولید مدل تسلا3 و رهایی از جهنمی که مدتی است گریبانگیر این مدل شده از فن «هکاتون» استفاده خواهد کرد.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، به نظر می رسد فن اخر ایلان ماسک در راه است. این فن متشکل از گروهی از قدرتمندترین اهالی دنیای کامپیوتر و برنامه ریزی خواهد بود.

شاید برای واضح تر شدن رویکرد ایلان ماسک بهتر باشد توضیح دهیم هکاتون چیست. هکاتون به معنای رویدادی است که طی ان گروهی از متخصصین برنامه نویسی و عمدتا طراحا گرد هم می آیند تا به شکل گروهی روی یک پروژه تمرکز کنند.

این نوع برنامه ها از چند روز تا یک هفته به طول می انجامد، این واژه جالب ترکیبی است از "هک" و "ماراتن" . 

به هر ترتیب مدیرعامل تسلا از طریق توییتر اعلام کرد که  او در حال تلاش برای استفاده از یک هکاتون برای حل 2 مشکل بزرگ مرتبط با اتوماسیون در خط  تولید مدل 3 است.

ظاهرا مشکل عجیب و غریب تیم ایلان ماسک در درک علت نقص در تولید مدل تسلا3 زمینه را برای توسل به یک هکاتون حرفه ای فراهم اورده است.چرا که معمولا هکاتون ها زمانی رخ می دهند که مشکل بسیار حاد شده باشد. 


باید دید ایلان ماسک چگونه از پس این فرایند هکاتون برخواهد آمد و آیا فن آخر او تاثیر گذار است یا خیر. 

نظرات بینندگان