arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۸۳۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۹ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷

کفاشیان: به‌زودی پخش مسابقات فوتسال بانوان میسر می‌شود / نیازی به کمک صداوسیما هم نداریم

نایب رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که به‌زودی پخش مسابقات فوتسال بانوان میسر خواهد شد و برای این موضوع نیازی به کمک صداوسیما نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نایب رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که به‌زودی پخش مسابقات فوتسال بانوان میسر خواهد شد و برای این موضوع نیازی به کمک صداوسیما نیست.

علی کفاشیان در حاشیه مراسم استقبال از بانوان فوتسالیست در فرودگاه امام (ره)، در گفت‌وگو با ایسنا، درباره قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در آسیا بیان کرد: من حضور قوی خانم‌ها در آسیا را در سایه حمایت باشگاه‌ها می‌دانم. فدراسیون هم حمایت خوبی با برپایی اردوها داشت و باعث شد تیم ملی نسبت به دوره پیش قاطعانه‌تر نتیجه بگیرد؛ ضمن اینکه امسال بهترین بازیکن، بهترین دروازه‌بان و خانم گل هم از ایران بود. همچنین از نظر اخلاقی هم ایران بهترین شد و قهرمانی امسال به این خاطر ویژه بود. همچنین تعداد تیم‌ها در این دوره افزایش پیدا کرده بود و تیم‌ها با تمام توان شرکت کرده بودند.

او افزود: ورزش بانوان برای ما اهمیت خاصی دارد چون نشان‌دهنده فعالیت خانم‌های ایرانی است. ما باید از باشگاه‌ها حمایت کنیم که در میانۀ لیگ کنار نکشند. امکانات و ورزشگاه‌ها نیز باید برای خانم‌ها فراهم باشد. یکی از نقاط ضعف فوتسال ما در بخش کادرهای فنی است که باید دانش فنی مربیان تقویت شود. همچنین امیدوارم مسابقات جهانی فوتسال بانوان زیر نظر فیفا راه‌اندازی شود چون موجب رشد این رشته خواهد شد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره پخش نشدن مسابقات فوتسال بانوان از صداوسیما و جایگزین کردن مسابقات هاکی روی یخ در برنامه‌های شبکه ورزش سیما نیز گفت: به هرحال این مسابقات از طریق اینترنت و شبکه‌های ماهواره‌ای کشورهای مختلف پخش شد و برخی از مردم توانستند ببینند؛ اما ما منتظر صداوسیما نمی‌مانیم و خودمان از طریق توسعه اینترنت و امکانات، کاری می‌کنیم مردم بهتر بتوانند بازی‌ها را ببینند. صداوسیما تا بیاید مجوزهای لازم برای پخش مسابقات را بگیرد، طول خواهد کشید. به جای فوتسال بانوان هم هاکی روی یخ پخش کردند چون تایلند هوا گرم و هاکی روی یخ سرد بود به همین دلیل خواستند تعادل ایجاد شود!

کفاشیان در پایان، از اختصاص پاداش به بانوان خبر داد و به ایسنا گفت: ۱۲۰۰ دلار به عنوان دست‌گرمی به بازیکنان دادیم و قرار است وزارت ورزش هم به‌زودی از آن‌ها تقدیر کند.

نظرات بینندگان