arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۰۲ - ۱۸ مهر ۱۳۹۰

صالحی:حكم جدیدی برای ملك زاده صادر نكرده‏ام

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


مهر نوشت :

وزیر امور خارجه با حضور در كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی صدور حكم جدید برای ملك زاده در وزارت امور خارجه را تكذیب كرد و گفت: بنده هیچ ملاقات و دیداری با وی نداشته و حكمی نیز به عنوان مشاور به وی نداده ام.

كاظم جلالی سخنگوی كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جلسه امروز كمیسیون متبوعش ،‌ به حضور علی اكبر صالحی وزیر امور خارجه در این كمیسیون اشاره كرد و گفت: صالحی در این نشست گزارشی از فعالیت های خود در اجلاس سازمان ملل و سفر به نیویورك ارائه كرد.

وی اظهار داشت: در این جلسه اعضای كمیسیون نقطه نظرات خود را در زمینه های مختلف از جمله ملاقات وی با وزیر خارجه بحرین و یا شایعات مربوط به حضور ملك زاده در وزارت امور خارجه مطرح كردند كه صالحی در پاسخ گفت: رویكرد من در این ملاقات بیشتر مبتنی بر نقد رفتار دولت در برخورد با شهروندان بحرینی بود.

جلالی ادامه داد: وزیر امور خارجه طرح مسائلی مانند حكم جدید برای ملك زاده در وزارت امور خارجه را كاملا كذب دانست و متذكر شد بنده هیچ ملاقات و دیداری با وی نداشته و حكمی نیز به عنوان مشاور و یا هر كار دیگری به او نداده ام.

سخنگوی كمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاكید كرد: در ادامه جلسه نمایندگان سوالاتی از وزیر امور خارجه مطرح كردند كه وی نیز به سوالات آنان پاسخ داد.
نظرات بینندگان