arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۹۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۲۳ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷

واکنش وزیر خارجه آمریکا به ناآرامی‌ها در شهر کازرون: ما از مردم حمایت می کنیم

وزیر خارجه آمریکا روز جمعه در بیانیه‌ای مداخله‌جویانه و در حالی که واشنگتن با اتهام‌زنی‌های بی اساس از برجام خارج و تهدید به اعمال تحریم‌های شدید علیه ایران کرده، مدعی شد: «ما از مردم ایران حمایت می‌کنیم».
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

واکنش وزیر خارجه آمریکا به ناآرامی‌ها در شهر کازرون: ما از مردم حمایت می کنیموزیر خارجه آمریکا روز جمعه در بیانیه‌ای مداخله‌جویانه و در حالی که واشنگتن با اتهام‌زنی‌های بی اساس از برجام خارج و تهدید به اعمال تحریم‌های شدید علیه ایران کرده، مدعی شد: «ما از مردم ایران حمایت می‌کنیم».

به گزارش فارس، در حالی که اظهارات و مواضع ضد ایرانی مقام‌های دولت آمریکا ادامه دارد، وزیر خارجه این کشور امروز جمعه بیانیه‌ای مداخله جویانه درباره ایران منتشر کرد.

«مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا که یکی از سرسخت‌ترین حامیان تشدید فشارها علیه ایران و خروج واشنگتن از توافق هسته‌ای تهران و گروه 1+5 بوده است، امروز جمعه مدعی حمایت از مردم ایران شد.

پامپئو در بیانیه‌ای مداخله‌جویانه، به برخی ناآرامی‌ها در شهر کازرون اشاره کرد و بر حمایت آمریکا از ناآرامی‌ها در ایران حمایت کرد.

وزیر خارجه آمریکا که اکثر متحدان اصلی این کشور در منطقه غرب آسیا را نظام‌های دیکتاتوری تشکیل می‌دهند، در این بیانیه، نظام ایران را «سرکوب‌گر» خوانده است.

اظهارات مداخله‌جویانه و گستاخانه وزیر خارجه دولت ترامپ به بهانه ناآرامی‌هایی بود که در شهر کازرون به وقوع پیوست.

نظرات بینندگان