arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۹۴۱۹
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۴ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷

با جدیدترین دوربین 360 درجه دنیای فناوری آشنا شوید / تکنولوژی نوآورانه 3D / دوربین هوشمند 4K

دوربین هوشمند موسوم به «Kandao QooCam 360» یک محصول ویژه برای افرادی است که علاقه بسیاری به عکاسی و فیلمبرداری دارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دوربین هوشمند موسوم به «Kandao QooCam 360» یک محصول ویژه برای افرادی است که علاقه بسیاری به عکاسی و فیلمبرداری دارند.
به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از گجت فلاو، این دوربین 300 دلاری، یک روش جدید را برای ضبط تصاویر360 درجه مورد استفاده قرار می دهد. درواقع این دوربین ترکیبی نوآورانه است از یک دوربین استریو و یک دوربین هوشمند 4K . ترکیبی که در نهایت  تکنولوژی نوآورانه 3D استریو و فیلمبرداری 360 درجه را به کاربر هدیه می دهد.

این محصول دارای یک راهکار منحصر به فرد برای ضبط صداهای محیطی اطراف شما است.درواقع کاربران می توانند با کمک سنسورهای هوشمند تعبیه شده روی این محصول صداهای محیطی را با  کیفیت  4K ضبط کنند. بنابراین، صداهای محیطی نیز بسیار قوی تر از آن چه انتظار می رود ضبط می شود.

جالب است بدانید در هنگام ثبت لحظات شما می توانید لحظات مورد علاقه خود را با استفاده از زاویه دید 180 درجه به حالت عادی بازگردانید.

با جدیدترین دوربین 360 درجه دنیای فناوری آشنا شوید / تکنولوژی نوآورانه 3D /  دوربین هوشمند 4K

به لطف تکنولوژی های مبتنی بر عمق، نیز می توانید پس از عکسبرداری، عکس های خود را تغییر دهید. این موضوع  به شما امکان می دهد تا موضوعاتی را که قصد دارید هنگام ویرایش تغییر دهید متمرکزتر انتخاب کنید. 

این محصول د ارای سه لنز و در نتیجه 3 زاویه دید و در نتیجه دارای میدان دید 216 درجه و دیافراگم f / 2.2 است.

دوربین این محصول  با یک بار شارژ تا سه ساعت ضبط مستمر انجام می دهد. از مزیت های مهم این محصول افزایش حافظه است. چرا که شما می توانید با استفاده از کارت خارجی Micro SD برای گسترش فضای ذخیره سازی تا 256 گیگابایت از این محصول استفاده کنید.

نظرات بینندگان