arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۹۴۴
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۴ - ۱۸ مهر ۱۳۹۰

زنوزی: به قرآن قسم ميخورم، خودروي احمدي نژاد را نخريده ام

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در پي انتشار اخبار اختلاس و تخلف بزرگ بانكي در كشور و هم زماني آن با انتشار اخباري كه حول محور محمد رضا زنوزي مطلق ، سرمايه دار بزرگ تبريزي منتشر شد،هفته نامه پنجره با وي گفتگو نموده است.بخش هايي از اين گفتگو را از نظر مي گذرانيد.

*اصلا نبايد كسي را با كس ديگري مقايسه كرد و اين كار اشتباه است.

*هر وقت تخلفي صورت بگيرد قطعا به آن هم رسيدگي خواهد شد.اما مي خواهم در اين باره نكته ايي بگويم.آمريكا و غرب اگر ۱۰۰ بار مبلغي كه عنوان شده هم خرج مي كردند نمي توانستند اين طوري آبروي جمهوري اسلامي را ببرند.جو بدي در داخل كشور به وجود آمده كه تاسف آور است.خودمان داريم عليه كشور خودمان تلاش مي كنيم.

*همكاري من با نظام بانكي، كاملا منطبق بر قوانين پولي و بانكي كشور بوده و اساسا سهم سرمايه گذاري بانك ها در مجموعه هاي وابسته در مقابسه با سرمايه گذاري انجام گرفته ،ميزان اندكي است و مشكلي درباره عدم رعايت قوانين بانكي در اين زمينه نداريم.

*شايعه بازداشت من از اساس دروغ است.بنده كار آفرين ريسك پذيري هستم.

*من كشورم را دوست دارم و قصد ندارم به هيچ كشور خارجي بروم.حتي به علت اينكه شايعه فرار از كشور درباره ام به وجود نيايد ،دعوت استاندار آذربايجان شرقي براي سفر به چين را رد كردم.

*توليد وانت پيكان متوقف نشده اما مشكلاتي وجود داذد كه با رايرني با مقامات مسئول در حال رفع مشكل هستيم.
*شهرام جزاريري اصلا كار اقتصادي چنداني نمي كرد كه به درد مملكت بخورد.او با سياسييون كار مي كرد و كارش به اينجا كشيد.اما من كارخانه و بنگاه هاي اقتصادي بسياري دارم...اصلا نمي توان شهرام جزايري را با امير منصور يا با من و يا كس ديگر مقايسه كرد.

*من خودروي آقاي احمدي نژاد را نخريده ام.به قرآن هم قسم ميخورم كه من آن را نخريده ام.
نظرات بینندگان