arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۹۷۳
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۷ - ۱۸ مهر ۱۳۹۰

پلیس دوچرخه سوار می آید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده انتظامی استان فارس بعد از ظهر امروز در مراسم راه‌اندازی پلیس گشت دوچرخه‌سوار در شیراز که با همکاری اداره کل میراث فرهنگی این استان صورت گرفته است، اظهار داشت: از مهمترین اهداف راه‌اندازی این گشت در اطراف اماکن سیاحتی، فرهنگی، تاریخی و مذهبی و حرم‌های مطهر امامزادگان، ایجاد فضایی امن توام با آرامش برای گردشگران است که بدون دغدغه از محیط‌های فرهنگی و تاریخی شهرستان شیراز استفاده کنند.
سیروس سجادیان افزود: در حال حاضر ماموران نیروی انتظامی ویژه گردشگری با ۱۰ دوچرخه مشغول ارائه خدمت به گردشگران داخلی و خارجی هستند.
فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: نیروهای انتظامی مستقر در اطراف مکان‌های سیاحتی، گردشگری و مذهبی آشنایی کامل با زبان‌های بین‌المللی به ویژه زبان انگلیسی را دارند.
سجادیان خاطرنشان کرد: در راستای ارائه تسهیلات به گردشگران تعداد واحدهای گشت دوچرخه‌سواری افزایش می‌یابد.
در ادامه این مراسم مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، طی سخنانی بیان داشت: با راه‌اندازی گشت پلیس دوچرخه‌سوار، تعامل ما با نیروی انتظامی در اجرای ارائه خدمات به گردشگران سیاحتی و مذهبی بیشتر شده و شاهد رضایت کامل گردشگران از اجرای این طرح هستیم.
فریدون فعالی ادامه داد: برقراری امنیت گردشگران ایرانی و خارجی اولویت اصلی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس است.
در ادامه معاون گردشگری استان فارس نیر طی سخنانی بیان کرد: استان فارس قبل از استان‌های خراسان رضوی و اصفهان، استانی است که گشت پلیس ویژه گردشگران را به صورت آزمایشی راه‌اندازی کرده است.
مهران سوخکیان خاطرنشان کرد: با هماهنگی نیروی انتظامی و ظرفیت‌های فراوان سیاحتی و گردشگری استان فارس، شاهد اجرایی شدن کامل این طرح با محوریت فرهنگی و تاریخی در فارس هستیم.
وی از توان بالای نیروی انتظامی فارس در همکاری در این زمینه یاد کرد و گفت: با ایجاد سرفصل‌های آموزشی و تخصصی در حوزه اطلاع‌رسانی و حمایتی گردشگران داخلی و خارجی می‌توان زمینه علمی و اجرایی گشت پلیس ویژه گردشگران را گسترش داد.
نظرات بینندگان