arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۰۰۰
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۲۳ - ۱۸ مهر ۱۳۹۰

وزير ارشاد : با پيامک مي شود فرهنگسازي کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پیامک تلفنی هم می تواند وسیله ای برای فرهنگسازی در کشور باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پیامک تلفنی هم می تواند وسیله ای برای فرهنگسازی در کشور باشد.

به گزارش انتخاب، حسینی در مراسم پایانی دومین جشنواره بین المللی پیامک ادبی رضوی افزود : پیامک که امروزه با پیشرفت های فناوری از طریق تلفن های همراه ارسال می شود می تواند در فرهنگسازی به ویژه در جامعه اسلامی ایران که از ضرب المثل ها، اشعار و ابیات گوناگون غنی است موثر باشد.

 وی با بیان اینکه بسیاری از روایات و احادیث اهل بیت (ع) ،کوتاه و مختصر بوده اما تاثیر شگرفی بر جامعه گذاشته است گفت: پیامک نیز به دلیل کوتاه و موجز بودنش اگر همراه با مفاهیم غنی اسلامی و بومی باشد طبیعتا در ارتقای فرهنگ کشور به اندازه خود موثر خواهد بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با تاکید بر گسترش جشنواره های فرهنگی و ادبی در کشور با محوریت قرار دادن مردم افزود : پیگیری امور مردم از افتخارات این دولت است چرا که امیرالمومنین(ع) در نامه خود به مالک اشتر تاکید داشتند که به مردم توجه بیشتری کند چرا که مردم در گرفتاری ها و مشکلات همیشه پای کارند و توقع کمتری دارند.

حسینی گفت: باید به گونه ای حرکت کنیم تا خود مردم برگزار کننده جشنواره های فرهنگی و ادبی باشند و چنین ظرفیتی با توجه به سابقه دیرینه و غنای فرهنگی ، شعری و ادبی مردم جامعه ما امری آسان است.

وی خاطرنشان کرد: در همین زمینه باید جوانان را وارد مشارکت های اینچنینی کرد تا خود را برای آینده نظام و مدیریت در بخش های مختلف آن آماده کنند. تصویر دارد.
نظرات بینندگان