arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۰۶۱۷
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۸ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۷

پیام‌های تسلیت برای درگذشت ناصر ملک مطیعی

در پی درگذشت ناصر ملک مطیعی بازیگر قدیمی سینما، انجمن بازیگران سینما، کانون کارگردانان سینمای ایران و روابط عمومی سازمان سینمایی وزارت ارشاد، پیام تسلیت دادند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

در پی درگذشت ناصر ملک مطیعی بازیگر قدیمی سینما، انجمن بازیگران سینما، کانون کارگردانان سینمای ایران و روابط عمومی سازمان سینمایی وزارت ارشاد، پیام تسلیت دادند.

به گزارش ایسنا، در متن پیام تسلیت شورای مرکزی کانون کارگردانان آمده است:«سینمای ایران بار دیگر یکی از هنرمندان محبوب و با ارزش خود را ازدست داد. دیشب ناصر ملک مطیعی ستاره سالهای سال سینمای ایران پس از سالها دوری از پرده سینما، اما در اوج احترام و محبوبیتی که شایسته اش بود،در سن هشتاد و هشت سالگی با دنیای زندگان و دنیای سینما وداع کرد.

او در سالهای دور عاشقانه در این سینما بازی کرد و فیلم ساخت و در حالی که درسالهای پس از انقلاب با آرزوی فعالیت در این حرفه تنها با حسرت به نظاره سینمای ایران نشسته بود، دوستدارانش در آرزوی دیدن دوبارهاش بر پرده سینما و یا صفحه تلویزیون ماندند.

کانون کارگردانان سینمای ایران فقدان این بازیگر و کارگردان سینما را که همواره تصویر کننده مروت و مردانگی در سینمای ایران بود به خانواده محترمش، همه بازیگران سینما، کارگردانان سینمای ایران و همه دلسوختگان این سینما تسلیت می گوید. آرزو میکنیم که پس از این، قدر هنرمندان این مرز و بوم را در زمانی که در کنار ما هستند بیشتر بدانیم تا این گونه دچار حسرت از دست دادنشان نشویم.

پیام تسلیت انجمن بازیگران سینما

در متن پیام شورای مرکزی انجمن بازیگران سینما هم آمده است:
«بازگشت همه به سوی اوست
با نهایت تاسف و اندوه فراوان،بازیگر پیشکسوت و ستاره ماندگار تاریخ سینمای ایران ناصر ملک مطیعی،بعد از تحمل دوران طولانی بیماری و رنج نامهربانی ها،از میان ما رفت و به آرامش بیکران و جاودان پیوست.
درگذشت این چهره همیشه متین و همواره محبوب سینمای کشورمان را به حضور هموطنان عزیز،خانواده محترم ایشان و تمامی همکاران و سینماگران گرامی تسلیت عرض می نمائیم.»

پیام تسلیت روابط عمومی سازمان سینمایی در پی درگذشت «ناصرملک مطیعی»

روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری در پی درگذشت ناصر ملک مطیعی پیام تسلیتی را منتشر کرد.

متن پیام تسلیت به شرح زیر است: «درگذشت بازیگر پیشکسوت سینما جناب آقای «ناصر ملک مطیعی» را تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی از درگاه احدیت مسئلت داریم.»

ناصر ملک مطیعی طی روزهای گذشته به علت نارسایی کلیه و تنگی نفس در بیمارستان بستری شده بود که 5 خرداد ماه پس از مدت‌ها بیماری، در سن ۸۸ سالگی درگذشت.

نظرات بینندگان