arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۰۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۱ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۷

توفیقی: شرط تیام برای پیوستن به استقلال، قراردادی به مدت نیم فصل بود

معاون ورزشی باشگاه استقلال می‌گوید پارسال که تیام را برای پیوستن به استقلال راضی کرده است، شرط مهاجم آبی‌ها برای پیوستن به این تیم امضای قراردادی به مدت نیم فصل بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون ورزشی باشگاه استقلال می‌گوید پارسال که تیام را برای پیوستن به استقلال راضی کرده است، شرط مهاجم آبی‌ها برای پیوستن به این تیم امضای قراردادی به مدت نیم فصل بوده است.

به‌ گزارش ‌ایسنا، پندار توفیقی، معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره ماندن تیام در استقلال، گفت‌: همیشه در فصل نقل‌ و انتقالات چنین شایعاتی به وجود می‌آید که مثلا یک بازیکن می‌خواهد با مبلغ بالایی به یک کشور حوزه خلیج فارس برود و این باعث می‌شود فشار هوادار به خصوص در فضای مجازی افزایش پیدا کند.

وی افزود: ممکن است این فشارها کاری کند که باشگاه بازیکنانی را جذب کند که کاربردی را برای تیم نداشته باشند. ما پارسال که تیام را جذب کردیم دو هفته‌ با او مذاکره کردیم تا به ایران بیاید. یکسری از دلالان ایرانی از حضور چنین بازیکنانی در کشور جلوگیری می‌کردند. ما او را راضی کردیم که فقط به ایران بیاید و او را ببیند. بازیکنی نبود که حاضر باشد در ایران قرارداد بندد. آن زمان او تقریبا کارش با باشگاه‌های قطری تمام شده بود و حتی تیم‌های قطری ویزای کار نیز برای تیام فرستاده بودند. ما از قطر او را راضی کردیم که به استانبول بیاید و بعد از آن شبانه او را به تهران آوردم.

توفیقی ادامه‌ داد: با هماهنگی که با افتخاری انجام داده بودیم، تا فردای آن روز کارهای قراردادی ما طول کشید که تیام دو شرط برای امضای قرارداد با ما داشت. نخست این که من نیم فصل در ایران بیشتر نمی‌مانم و همین چند بازی را می‌خواهم در کنار استقلال باشم و می خواست به این وسیله "ترانسفر مارکتینگ " برای خود ایجاد کند. از آن طرف نیز ما هم برای جذب مهاجم تحت فشار بودیم. ما نیز متقابلا به او پیشنهاد دادیم که به جای یک نیم فصل، سه نیم فصل با استقلال قرارداد ببندد تا در صورت جدایی مبلغی نیز به باشگاه ما برسد. ۳۰۰ هزار دلار با تیام قرارداد داشتیم که ۲۰۰ هزار دلار آن را برای فسخ قرارداد گذاشتیم.

نظرات بینندگان