arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۰۸۹
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۰۰ - ۲۰ مهر ۱۳۹۰

اخبار مهم "انتخاب" در 60 ثانیه/سه شنبه 19 مهر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
"60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "مهمترین عناوین روز" منتشر می شود:

اخبار سه شنبه 19 مهر:

روزها در نپتون چند ساعت است؟
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۰ - ۲۱:۵۳

وزیر ورزش: رسانه ها بی دلیل جو می دهند
عباسی درباره انتقاد نمایندگان مجلس به این انتخاب‌ها گفت: بعضا مصاحبه‌هایی که پخش می‌شود، گفت‌و‌گو‌های کامل نمایندگان مجلس نیست. البته شاید برخی از نمایندگان انتقادهایی داشته باشند که این هم طبیعی است، اما باید بگویم ما با نمایندگان مجلس و به ویژه‌ کمیسیون تخصصی رفاقت و تعامل کامل داریم.
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۵
الله کرم: به ورزشگاه بیایید و فضای سکولاریسم ورزشی را بشکنید
حسین الله کرم شب گذشته در جلسه هماهنگی حضور امت حزب الله در ورزشگاه آزادی گفت: برخی ها به علت ترس یا تبلیغات دشمن مرعوب فضای فعلی شده اند توصیه من به شما این است که با تبعیت از سیره انبیاء انسان های ترسو را به عنوان دوست انتخاب نکنید.
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۸
شوخی‌ منوچهر نوذری با عادل فردوسی‌پور در «مسابقه هفته»+عکس
شب گذشته در برنامه تلویزیونی «نود»، ویدیویی از حضور «عادل فردوسی‌پور» در برنامه «مسابقه هفته» با اجرای زنده‌یاد «منوچهر نوذری» در سال 72 پخش شد.
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۹
روحانی وهابی سعودی: رای دادن زنان حرام است چون شبیه کفار می شویم/انتخابات بدترین چیزی است که از کفار به مسلمانان رسیده است
در موضعی مغایر با اظهارات اخیر ملک عبدالله پادشاه عربستان، یکی از علمای اسلامی این کشور مشارکت زنان در انتخابات را حرام دانست.
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۶
روسيه «قارداش» ايران نيست
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۵
زمزمه هاي احداث نمايندگي هاي لامبورگيني و فراري در ايران
خبر ورود بوگاتي ويرون به ايران غوغايي به پا كرد و خبر عدم ورود اين خودرو به ايران هم جنجال ديگري به راه انداخت. با اينكه هيچگاه اين خودرو به ايران وارد نشده چرا بايد اين خبر اينچنين جنجال ساز باشد. مگر ورود يك دستگاه خودرو چه اهميتي مي تواند داشته باشد.
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۷
آقای شهردار ؛ مدیریت تبلیغات نیازمند تخصص است !
تصویر : میدان انقلاب را اینگونه دیده بودید؟
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۰ - ۲۳:۴۰
بازدید سرزده کمیسیون امنیت ملی از زندان اوین/ملاقات با بهزادنبوی
پرویز سروری، عضو کمیسیون امنیت ملی که در سال‌های اخیر درباره رسیدگی به وضع زندانیان سیاسی، نقش پررنگ‌تری نسبت به سایر اعضای کمیسیون امنیت ملی داشته، خبر داد که جمعه هفته گذشته بازدید سرزده‌یی از زندان اوین داشتند و با برخی زندانیان مستقر در زندان اوین مانند بهزاد نبوی دیدار داشته‌اند.
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۲
بررسی "چشم زخم" از منظر قرآن / راهکارهای رفع چشم زخم
عضو هیئت علمی جامعةالمصطفی با اشاره آیاتی که برخی مفسران آن را به چشم زخم نسبت داده و روایاتی که حق بودن چشم زخم و تأثیرات آن را مورد تأکید قرار می‌دهند، گفت: نمی‌توان در اصل تأثیر دعا در رفع چشم زخم تردید کرد .
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۳
داوود احمدی نژاد: پس از گرفتن منشور کوروش دو قول به سفیر انگلیس دادند/به من گفتند چيزي درباره آن «آقا» نگو
داوود احمدي نژاد نماينده ويژه رئيس جمهور در پدافند غيرعامل گفت: فساد بزرگ بانکي اخير تنها يکي از پرونده هايي است که با دست خط جريان انحرافي دولت اتفاق افتاده است.
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۸
مدیر شبکه پنج: احمدزاده و شهریاری سرمایه‌های شبکه تهران هستند
مسعود احمدی‌افزادی، مدیر شبکه تهران درباره حضور کاظم احمدزاده و محمود شهریاری با توجه به حواشی که در مناسبت‌ها برای این دو مجری پیش آمده، گفت: «آقای احمدزاده و آقای شهریاری از مجریان توانمند و متعهد شبکه تهران هستند که امسال لحظات و ساعات بسیار خوب، مفرح و خوشی را برای بینندگان رقم زدند.»
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۷
بازگشت مجری 90درجه به «خنده بازار»!
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۸
ماجرای عجیب حکم جلب و بازداشت یک پرستار زن
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۵
انتقاد آیت الله صافی از دانشگاه آزاد
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۲۲

نظرات بینندگان