arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۰۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۵ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۷

ایده های مالک جدید اوبر در جنوب شرقی آسیا / تحویل غذای گرم / ارائه چند خدمت در یک پلتفرم واحد آنلاین

مالک جدید اوبر در بخش جنوب شرقی آسیا آماده ارائه خدمات غذایی است. این ایده با هدف ارائه غذای گرم به مشتریان در دست بررسی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مالک جدید اوبر در بخش جنوب شرقی آسیا آماده ارائه خدمات غذایی است. این ایده با هدف ارائه غذای گرم به مشتریان در دست بررسی است.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، مالک جدید اوبر در آسیا ایده هایی جالب را برای جذب مشتریانش در دستور کار دار. این سیستم که با نام "GrabFood" شناخته می شود، مبتنی بر پلت فرم تحویل مواد غذایی اوبر عمل می کند اما تکنیک هایی جدیدتر نیز دارد.


هنگامی که اوبر پلتفرم تجاری خود را در ماه مارس  در آسیای جنوب شرقی  به Grab فروخت، "UberEats" بخشی از این معامله بود.بر همین اساس نیز در حال حاضر، این سیستم در جنوب شرقی آسیا آماده ارائه خدمات برای تحویل مواد غذایی است.

 این سرویس ابتدا در سنگاپور در دسترس خواهد بود، سپس وارد اندونزی، مالزی، فیلیپین، تایلند و ویتنام خواهد شد.

در سنگاپور، رقبای GrabFood کم نیستند. برای مثال  Deliveroo و FoodPanda نیز سرویس هایی مشابه ارائه می دهند. اما می توان امیدوار بود که سرویس  GrabFood با تکیه بر قیمت های پایین تر و کیفیت بالاتر در تحویل سفارشات موفق تر عمل کند.

رئیس Grab در سنگاپور، گفت که این سامانه جدید،  بخشی از تلاش این شرکت برای ساخت یک برنامه روزمره است که خدمات مکمل را بر روی یک پلت فرم واحد ارائه می دهد.

 

نظرات بینندگان