arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۰۹۹۸
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۲۱ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۷

تعداد مسمومین کلاردشت به ۲۰۰ نفر رسید

بیش از ۲۰۰ کلاردشتی تاکنون با علائم مسمومیت به بیمارستان قائم کلاردشت مراجعه کردند. رئیس بیمارستان کلاردشت گفت: نمیتوان صد در صد اعلام کردعلت مسمومیت شهروندان کلاردشت آلودگی آب آشامیدنی باشد چرا که در برخی مناطقی که از سیستم آب لوله کشی شهری استفاده نمیکردند نیز بیمارانی با این علائم به بیمارستان مراجعه کردند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تعداد مسمومین کلاردشت به ۲۰۰ نفر رسیدسلیمانپور رییس بیمارستان کلاردشت ،گفت: بیش از ۲۰۰ نفر با علائم مسمومیت به بیمارستان مراجعه کردند که بصورت سرپایی مداوا و ۵ نفر نیز در بیمارستان بستری شدند.

وی گفت: نمیتوان صد در صد اعلام کردعلت مسمومیتشهروندان کلاردشت آلودگی آب آشامیدنی باشد چرا که در برخی مناطقی که از سیستم آب لوله کشی شهری استفاده نمیکردند نیز بیمارانی با این علائم به بیمارستان مراجعه کردند.

سلیمانپور افزود: این مسمومیت با علائم گوارشی، اسهال و استفراغ همراه بوده و سن یا منطقه خاصی را در بر نمی‌گیرد بلکه بصورت ویروس پخش شده است.

رییس بیمارستان کلاردشت گفت: شهروندان نگران نباشند بلکه با رعایت بهداشت فردی استفاده از آب جوشیده یا معدنی و خودداری از خوردن فست فود، سبزیجات وغذا‌های آماده تا اطلاع ثانوی مراقب باشند.

وی افزود:دو تیم ازدانشگاه علوم پزشکی استان از صبح امروز در کلاردشت مستقر شده و از آب آشامیدنی و موادغذایی مناطق مختلف نمونه گیری برداری کردند.

سلیمانپور گفت:علت مسمومیت افراد در دست بررسی است و بزودی از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم خواهد رسید.

نظرات بینندگان