arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۱۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۰ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۷

کی‌روش: من هم مثل شما نمی‌دانم چه بلایی سر بازی یونان آمد!

کارلوس کی روش در پایان بازی تیم ملی با ترکیه و شکست برابر میزبان هم از انتخاب هایش برای جام جهانی دفاع کرد. البته او خیلی ستایش آمیز از سید جلال حرف زد ولی نپذیرفت روزبه چشمی در این بازی خوب بازی نکرده است و گناه شکست را گردن این دفاع تیمش نینداخت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی تیم ملی بعد از بازی با ترکیه هم از انتخاب روزبه چشمی دفاع کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ کارلوس کی روش در پایان بازی تیم ملی با ترکیه و شکست برابر میزبان هم از انتخاب هایش برای جام جهانی دفاع کرد. البته او خیلی ستایش آمیز از سید جلال حرف زد ولی نپذیرفت روزبه چشمی در این بازی خوب بازی نکرده است و گناه شکست را گردن این دفاع تیمش نینداخت.

او درباره بازی گفت:« بازی خیلی خوبی برای ما بود و به نظر من در این بازی تجربه خوبی کسب کردیم. ما بازی تمرینی خوبی را پشت سر گذاشتیم. متأسفانه این فرصت برای ما مقدور نبود که بیشتر از این برای‌مان بازی دوستانه فراهم شود، ولی بازیکنان من نشان دادند هم استعداد خوبی دارند و هم از پتانسیل خوبی برخوردار هستند، البته باید کمی بالغ‌تر باشند.ما در طول زمان بازی باید بتوانیم کیفیت خود را تطبیق بدهیم و با شرایط بازی یکسان کنیم، این در شرایطی به وجود می‌آید که ما بازی‌های بیشتری برگزار کنیم. در کل بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و برای ما یک فرصت خوب بود که با ترکیه بازی کردیم.»

در ادامه این نشست به بهبود عملکرد تیم ملی در نیمه دوم دیدار مقابل ترکیه اشاره شد و اینکه: «آیا کادر فنی تیم ملی به ترکیب نهایی برای حضور در جام جهانی دست یافته است یا نه؟»، پاسخ کی روش قاطع بود:«بله ما 24 بازیکن در اردو داریم و برخی از اینها پس از یک فصل طولانی در اروپا و برخی هم در لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند. ما هر روز سخت تلاش می‌کنیم و تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که بهترین عملکرد را نشان دهیم، این عملکردی است که فدراسیون از بُعد آماده‌سازی در اختیار ما گذاشت و تنها این فرصت را برای آماده‌سازی داشتیم، راجع به بازیکنان چیزی نمی‌توانم بگویم به جر اینکه هر روز سخت تلاش می‌کنند و لایق تقدیر و تشکر من هستند که شبانه‌روزی تلاش می‌کنند.»

کی‌روش در پاسخ به این سؤال که علاقه‌مندان به فوتبال در ایران در طول هفت سال گذشته اعتماد زیادی به کی‌روش داشتند اما امروز تماشاگران حاضر در استادیوم به تشویق سیدجلال حسینی پرداختند و این موضوع با اشتباهات روزبه چشمی نیز همراه بود،گفت:« بله این امر طبیعی است. صحبتی که شما گفتید برای مردم طبیعی است و بالاخره آنها بازیکنانی را دوست دارند و حمایت می‌کنند. هیچ‌کس مثل من نسبت به سیدجلال علاقه و احترام ندارد. هیچ‌کس احترامی که من در هفت سال گذشته به سیدجلال گذاشتم، نداشته است. همیشه این اتفاقات در این هفت سال رخ داده و انتخاب‌های ما بنا به مشاهداتی بوده است که از لیگ داشتیم. عملکرد بازیکنان به صورت دقیق آنالیز شده است و نسبت به آن تصمیم گرفتیم، اما اگر قرار باشد پس از یک بازی تمرکز و بیشتر صحبت‌های خود را روی بازیکنی که شما اسم بردید و آن هم روزبه چشمی است، بگذاریم، درست نیست. به نظر من او شب خوبی داشت، اگر بخواهیم به خاطر یک اتفاق و اشتباه تمام تقصیرها را به سمت او ببریم، به نظر من دیدگاه شما نسبت به فوتبال اشتباه است و با کمال احترام شما از فوتبال چیزی نمی‌دانید!»

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین در مورد دیدار دوستانه تیمش مقابل یونان که قرار بوده 12 خرداد ماه در خاک این کشور برگزار شود، گفت:« در خصوص دیدار آینده با یونان اگر صادقانه بخواهم پاسخگو باشم باید بگویم هیچ چیزی نمی‌دانم!»

او همچنین خاطر نشان کرد:« همان‌طور که قبلاً هم گفته‌ام در کشور ما پرتغال یک ضرب‌المثل است که وقتی آبی از زیر پل عبور می‌کند دیگر فرصتی برای بازگشت آن آب نیست. وقتی برنامه تدارکاتی و آماده‌سازی ما از دست می‌رود و جلسات تمرینی مهم را از دست داده‌ایم این فرصت نیز از دست رفته است. اکنون زمان این است که دست‌های خود را بالا ببریم و بگویم ان‌شاءالله و امیدوار باشیم.»

نظرات بینندگان