arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۱۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۴ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۷
نیوزویک:

روش درمانی پزشک کالیفرنیایی دردسرساز شد / فروش نسخه های صوتی آنلاین / ادعای درمان بیماری های خطرناک با فایل «MP3»

یک پزشک  کالیفرنیایی که مدعی بود می تواند بیماری های خطرناک و صعب العلاج مانند  ابولا،سرطان، مالاریا و انواع عفونت ها را تنها از طریق فایل های MP3  آنلاین درمان کند متهم شناخته شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


یک پزشک  کالیفرنیایی که مدعی بود می تواند بیماری های خطرناک و صعب العلاج مانند  ابولا،سرطان، مالاریا و انواع عفونت ها را تنها از طریق فایل های MP3  آنلاین درمان کند متهم شناخته  شد.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب این پزشک که بیل گری نام دارد، به اتهام ریاکاری و فروش فایل های آنلاین بی اثر، جعلی و غیرعلمی تحت دادرسی قرار گرفته است. 

وی سایتی را راه اندازی کرده بود و در آن انواع فایل های خود را با عنوان  "اصول هومیوپاتی" به فروش می رساند، این سایت دارای بخش های پرسش  پاسخ و فروش بود و البته انواع نسخه های آنلاین صوتی را نیز در خود جای داده بود. 

نسخه های صوتی که تقریبا همه ان ها فاقد اعتبار و ارزش علمی بودند و تنها برای فریب بیماران نا امید و وعده های فریبنده و جعلی به آنان تهیه شده بود. 

طبق اسناد دادگاه، بیماران می توانستند این امواج صوتی را با پرداخت 5 دلار خریداری کنند و از طریق تلفن های همراه یا کامپیوترهای خود گوش دهند.

وب سایت این پزشک فهرستی از افرادی را که مدعی شده بود شفا داده را نیز در خود جای داده بود. بیمارانی که اغلب مبتلا به انواع اختلالات شایع و خطرناک بودند. اگرچه اکنون مشخص شده این فهرست مذکور احتمالا جعلی است و حقیقت ندارد.در بخش توضیحات این وب سایت ادعا شده که دکتر گری تنها از طریق 3 فایل صوتی موفقی به درمان ابولا شده است.

گری مدعی بوده که انرژی های ذراتی شفابخش مثل آب را از طریق امواج دریافت کرده و در فایل های صوتی می فروشد. فایل هایی که می توانستند توسط دستگاه های هوشمند کاربران شنیده شوند.

هیئت پزشکان کاليفرنيا در خصوص این کلاهبرداری شهروندان را نیز مقصر می داند . چرا که گري اين محصولاتی را به فروش می رساند،که توسط FDA تایید نشده بودند.

اگرچه این فرد هنوز به طور رسمی متهم نشده است، اما به نظر می رسد تا این مرحله فاصلی چندانی ندارد.

نظرات بینندگان