arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۱۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۶ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۷

برندهای محبوب ایرانی ها کدامند؟

با شناسایی برندهایی که توانسته اند در کسب نظر و رضایت مصرف کنندگان موفق تر باشند، زمینه ای برای معرفی این برندها به جامعه فراهم خواهد شد تا همگان انتخاب های بهتری پیش رو داشته باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حتی اگر طی پنج سال گذشته، جزء شرکت کنندگان در نظرسنجی مردمی جشنواره «برند محبوب مصرف کنندگان» نبوده باشید، احتمالا نام این جشنواره در رسانه های مختلف و تبلیغات برندهایی که تا به حال موفق به دریافت «تندیس برند محبوب» شده‌اند به چشمتان خورده است. برند محبوب چیست؟ کجا برگزار می‌شود؟ چطور می‌توان در آن شرکت کرد و اصلا چرا باید در این نظرسنجی رای بدهیم و برندهای محبوبمان را برگزینیم؟

جشنواره برند محبوب از سال 1392 که اولین سال برگزاری این رویداد محسوب می‌شود، تا به امروز با روندی رو به رشد، در جهت تحقق اهدافی که در برنامه‌هایش پیش‌بینی شده بود، پیش رفته است. یکی از این اهداف، تقدیر از ارائه دهندگان محصولات و خدمات باکیفیت و شایسته است. بدون شک کسب جایگاهی که از انتخاب مردم حاصل شود، دلگرمی زائدالوصفی را برای مدیران و پرسنل آن کسب و کار همراه خود به ارمغان خواهد داشت که در نهایت به ادامه همان روند باکیفیت و چه بسا افزایش احترام آنان به قشر مصرف کننده منجر خواهد شد. بنابراین به جرات می‌توان گفت در این فرایند، برنده‌ی نهایی مصرف کنندگان هستند.

هدف دیگری که در چارچوب اصول علمی و از دریچه‌ی دانش کسب و کار دنبال می‌شود، تحلیل رفتار مصرف کنندگان و انجام تحقیقات بازار در مقیاسی گسترده، در جهت کمک به بهبود روند تولید و یا ارائه کالاها و خدمات بوده است. به این معنی که هرچه افراد بیشتری نظر خود را درباره برندهای مورد استفاده‌شان ثبت کنند، نتایج دقیق‌تر و به تبع آن راهکارهای مفیدتری برای بهبود شرایط بازار اندیشیده خواهد شد. ضمن اینکه با شناسایی برندهایی که توانسته اند در کسب نظر و رضایت مصرف کنندگان موفق تر باشند، زمینه ای برای معرفی این برندها به جامعه فراهم خواهد شد تا همگان انتخاب های بهتری پیش رو داشته باشند.

از سوی دیگر، افزایش رقابت بین برندهای مختلف و تلاش آنان برای جلب رضایت مصرف کنندگان، چالش دیگری است که در تمام ابعاد، آثار مفیدی بر بازار داخلی خواهد داشت. برندهایی که سعی در جلب نظر مصرف کنندگان برای کسب رای آنها دارند، مطمئناً می دانند که برای دستیابی به این نتیجه باید بتوانند با ارائه محصوات و خدمات مناسب، بتوانند نظر مصرف کنندگان را در بازار کسب نمایند تا مصرف کنندگان نیز در این رقابت، دست حمایت خود را برای آنان بلند نمایند.

در کنار این‌ها، برگزارکنندگان از مبحث مسئولیت اجتماعی جشنواره نیز غافل نشده‌اند و طرحی را تحت عنوان توانمندسازی دانشجویان در نظر گرفته اند، تا از بستری که حضور بالغ بر 2200 برند متنوع را میزبانی می‌کند مفیدترین و سازنده‌ترین بهره‌وری را به عمل آورند. باتوجه به این نکته که بسیاری از دانشجویان شایسته، به دلیل نامساعد بودن وضعیت معیشتی و بازار اشتغال، ناچار به روی آوردن به مشاغلی نامرتبط می‌شوند، تیم سیاست‌گذاران با ارزیابی پتانسیل دانشجویان داوطلب، زمینه توانمندسازی رایگان و معرفی آنان به سازمان‌هایی که نیاز به نیروی کار در حوزه مرتبط و تخصصی آنان را دارند، فراهم می‌کند.

اگر شما هم تا این لحظه در این نظرسنجی شرکت ننموده اید هم اکنون مي توانيد از طريق لينك زير در اين نظرسنجي شركت كنيد و ضمن به اشتراك گذاري نظرات خود، پس از اتمام نظرسنجي از گزارشات ويژه نتايج آن بهره مند شويد.

براي شركت در اين نظرسنجي به سايت رسمی جشنواره برند محبوب مراجعه نمایید:

www.IranTopBrands.org
البته برای مشارکت شما عزیزان جوایز ارزنده ای هم در نظر گرفته ایم. 20 تبلت و 20 گوشی به همراه حضور برندگان در جشن پایانی که با حضور مدیران برندهای محبوب شما برگزار می گردد، جایزه ای کوچک برای مشارکت ارزشمند شما خواهد بود.

بیایید با مشارکت در این نظرسنجی گسترده مردمی، عیار برندهای ایرانی را مشخص نماییم و با حمایت از برندهای محبوب و خوشنام ایرانی، کاری کنیم که کالاهای شایسته نام پرغرور ایرانی در جامعه اعتلا یابند.