arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۱۱۳۷
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۸ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۷

ضعف بارسلونا در بازی های خارج از خانه در اروپا

آمار بارسلونا در سه فصل اخیر لیگ قهرمانان اروپا در بازی‌های خارجی از خانه خیلی ضعیف‌ بوده است. این در حالی است که رئال مادرید توانست در این مدت سه عنوان قهرمانی را به دست آورد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

بارسلونا دور از نوکمپ در رقابت‌های اروپایی مشکل دارد و نمی‌تواند پیروز شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، آمار بارسلونا در سه فصل اخیر لیگ قهرمانان اروپا در بازی‌های خارجی از خانه خیلی ضعیف‌ بوده است. این در حالی است که رئال مادرید توانست در این مدت سه عنوان قهرمانی را به دست آورد.

آبی اناری‌ها در ۱۵ بازی خارج از خانه پنج شکست را تجربه کردند، ۵ تساوی به دست آوردند و تنها ۵ پیروزی ( مقابل آرسنال، اسپورتینگ لیسبون، مونشن گلادباخ، سلتیک و باته باریسف) به دست آوردند. در واقع آخرین پیروزی بزرگ تیم کاتالانی دور از نوکمپ برابر آرسنال در فصل ۱۵-۲۰۱۴ اتفاق افتاد و آن‌ها توانستد دو بر صفر پیروز شوند. آبی اناری‌ها دیگر بردها را در مرحله گروهی برابر تیم‌های کوچک‌تر به دست آوردند.

تنها ضعف بارسا به پنج شکست برنمی‌گردد. این تیم در دریافت گل نیز آمار بدی را به ثبت رساند. بارسا ۱۹ بار دروازه‌اش باز شد و ۱۳ گل به ثمر رساند که هفت گل به لیونل مسی تعلق داشت. بقیه گل‌ها را ایوان راکیتیچ (دو)، لوئیس سوارس، جرارد پیکه، آردا توران (یک) به ثمر رساندند و یک بار بازیکن حریف به اشتباه دروازه شان را باز کرد. ناکامی مهاجم اروگوئه‌ای در بازی های خارج از خانه قابل توجه است. او در آخرین فصل تنها توانست یک گل در لیگ قهرمانان به ثمر برساند.

بارسلونا با رئال مادرید که توانست دو سال پیاپی در مونیخ پیروز شود مقایسه می‌شود. آبی اناری‌ها شکست سنگینی را در تورین و پاریس تجربه کردند و مجبور بودند که این آمار را تغییر دهند. با این حال در این فصل تنها یک پیروزی خارج به دست آوردند و دو گل به ثمر رساندند. این پیروزی در استمفورد بریج مقابل چلسی به دست آمد. آبی اناری‌ها از شکست در تورین، پاریس و رم در دو فصل اخیر ضربه خوردند. مشکل بزرگ بارسلونا این است که بارسا در ورزشگاه‌های بزرگ نمی‌تواند خوب بازی کند.

نظرات بینندگان