arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۱۵۸۲
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۲ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۷

قراداد جدید شرکت «وایمو» با فیات امضا شد / خرید 62 هزار مینی ون برای توسعه تاکسی های خودران

شرکت "وایمو" در راستای توسعه ماجراجویی های خود، تعداد خودروهای خودرانش را افزایش می دهد. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت "وایمو" در راستای توسعه ماجراجویی های خود، تعداد خودروهای خودرانش را افزایش می دهد. 

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از دیجیتال ترندز، شرکت مادر آلفابت روز گذشته اعلام کرد که قراردادی را برای دریافت خودروهای فیات کریزلر (FCA) امضا كرده است تا 62 هزار مینی ون هيبريدی را به ناوگان موجود اضافه كند.

این در حالی است که بالاترین رکورد دریافت مینی ون این شرکت به ماه ژانویه و استفاده از یک هزار دتگاه مینی ون باز می گردد. تا پیش از عقد این قرارداد جدید 600 خودروی کریزلر در خیابان های ایالات متحده تردد می کردند.

افزون بر این وایمو از احتمال همکاری خود با غول های خورده فروشی نیز سخنانی به میان آورده است.با یک مرور سریع متوجه می شویم که قطعا 62 هزار مینی ون قرار نیست سرویس تاکسی باشند. درواقع طی یک سال آینده بخشی از این مینی ون ها به مسافران درون شهری خدمات می دهند و انتظار می رود بقیه مینی ون ها وظایفی دیگر را بر عهده بگیرند.

در حال حاضر وایمو تنها شرکتی است که در میان رقبا  وسایل نقلیه عمومی را بدون راننده می آزماید .  جان کرافیک، مدیر عامل شرکت وایمو در بیانیه ای گفت: "ما بسیار هیجان زده هستیم که رابطه ما با FCA  تقویت می شود و این شرکت از راه اندازی سرویس خودران ما پشتیبانی می کند "

 

از سوی دیگر طی روزهای اخیر خبرهایی از احتمال همکاری اوبر و وایمو خواندیم. باید دید این همکاری و پشتیبانی فیات از این شرکت چه بازخوردی خواهد داشت.

نظرات بینندگان