arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۱۶۹۷
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۰۹ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

طوفان مشهد 4 مصدوم به جای گذاشت

رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد ، با اشاره به حوادث ناشی از طوفان بعدازظهر دیروز مشهد، گفت: بر اساس آخرین آمارها در طوفان مشهد 3 کودک بر اثر ریزش دیوار و یک مرد بر اثر سقوط درخت بر روی خودروی خود مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مصدوم شدن 4 نفر در طوفان مشهد خبر داد.

شهرام طاهرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به حوادث ناشی از طوفان بعدازظهر دیروز مشهد، اظهار کرد: بر اساس آخرین آمارها در طوفان مشهد 3 کودک بر اثر ریزش دیوار و یک مرد بر اثر سقوط درخت بر روی خودروی خود مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی همچنین با اشاره به درخواست‌های امدادی به دلیل وقوع گردوخاک و آلودگی هوا در طول 4 روز گذشته در مشهد، تصریح کرد: در طی این مدت در مجموع 222 بیمار قلبی عروقی و 189 بیمار تنفسی توسط اورژانس به بیمارستان‌های سطح شهر مشهد منتقل شدند.

رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه مقایسه آمارها نسبت به مدت مشابه سال گذشته تفاوت چندانی مشاهده نمی‌شود، خاطرنشان کرد: از جمله دلایل این موضوع می‌توان به اطلاع‌رسانی خوب که باعث حضور کم‌تر مردم و گروه‌های آسیب پذیر در سطح شهر شده و هم‌چنین استفاده از تجهیزات حفاظتی اشاره کرد.

وی افزود: با این وجود این‌ها آمارهای کمی و اولیه بوده و قابل اتکا نیستند و برای بررسی تبعات این پدیده بر سلامت شهرندان باید منتظر ارائه آمارهای تحلیلی در آینده باشیم.

نظرات بینندگان