arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۱۷۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۸ - ۲۰ مهر ۱۳۹۰

استعفاي رويانيان چالش جدید پرسپولیس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اين روزها مقامات ارشد وزارت ورزش و جوانان و مديران باشگاه پرسپوليس به دنبال آن هستند تا با درج اساسنامه پرسپوليس در روزنامه رسمي منشور مجوز ثبت در شركت ها را بگيرند تا بتوانند به صورت كاملا قانوني انجام وظيفه كنند به دليل پاره اي از مشكلات كاملا قانوني است ديوان محاسبات كشور چنين اجازه اي به آنها نمي دهد.


به گزارش انتخاب؛  باشگاه خبرنگاران نوشت: بنابر شنيده ها موضوع اول دو شغله بودن رويانيان بود كه فعلا حل شده ولي مشكلات بزرگتر  عدم معرفي اعضا هيئت مديره پرسپوليس از طريق برگزاري مجمع عمومي است و تا زماني كه اين مجمع برگزار نشود و اعضا نامه معرفي را امضا نكنند ديوان محاسبات هيچ هيئتي را قبول نمي كنند و تلاش مديران پرسپوليس براي حل آن نيز بي فايده است.
رويانيان تهديد به استعفا كرد
شنيده مي‌شود سردار محمد رويانيان كه انتظار نداشت با چنين وضعي در فوتبال مواجه شود در محفلي خصوصي تهديد به استعفا كرد و اعلام داشت در صورتي كه اين روند ادامه داشته باشد عطاي مديريت در پرسپوليس را به لقايش مي‌بخشد.
 
پرسپوليس در آستانه حذف از ليگ قهرمانان
گفته مي شود اين كش و قوس ها بين ديوان محاسبات و مديران وزارت و ورزش و پرسپوليس در حالي ادامه دارد كه فرصت afc رو به پايان است و اين تيم پرطرفدار تهراني در آستانه حذف از ليگ قهرمانان آسيا قرار دارد اگر اين اتفاق بيافتد معلوم نيست چه كسي را بايد مقصر بدانيم و به مديران ديوان محاسبات را كه خواهان اجراي قانون هستند يا مديران وزارت ورزش و پرسپوليس مي‌خواهند اين موضوع را موقتاً كدخدامنشي حل كنند.
 
ثبت در شركت هاي آبي پوشان صحت ندارد
همچنين پرسپوليسي ها در حالي براي حل مشكلات خود بسيج شده اند از اردوي رقيب خبر مي‌رسد آنها پس از درج اسامي اعضا هيئت مديره خود همراه با اساسنامه جديد در روزنامه رسمي كشور سيستم جديد را در اداره ثبت شركت ها به ثبت رسانده اند و از نظر afc قانوني به حساب مي‌‌آيند ولي خيلي هم نمي‌توان به اين موضوع اكتفا كرد چون يكي از مديران ديوان محاسبات با غير قانوني خواندن اين موضوع  اعلام كرد اين موضوع صحت ندارد و در صورت ثبت در شركت ها آبي پوشان تحت پيگرد قرار خواهند گرفت.
با وجود اين همه مشكل وزارت ورزش و جوانان هم حق پرداخت هيچ گونه كمك مالي به پرسپوليس را ندارد و مديرعامل جديد سرخ پوشان بايد به دنبال راه حل هاي ديگري جهت پوشش نيازهاي مالي پرسپوليس باشند كه در اين بين واريز دو ميليارد تومان به حساب پرسپوليس كمي دردسرساز شد.چون ديوان محاسبات قد علم  كرد و فتح الله زاده در مصاحبه اي اعلام داشت وزارت ورزش بايد به دو تيم به يك ديد نگاه كند اما خبر رسيد كه اين دو ميليارد تومان از طرف وزارت ورزش و جوانان به پرسپوليسي ها پرداخت نشده بلكه سردار عزيز محمدي از محل درامدهاي سازمان ليگ اين مبلغ را در قبال چك شخصي سردار رويانيان به صورت قرض الحسنه به پرسپوليسي ها داده است تا مشكلات مالي آنها موقتاً حل شود.
 
جلسه پشت جلسه براي خروج از بحران
اين طور كه از ظواهر كار پيداست مديران ديوان محاسبات قصد سازش با پرسپوليسي ها را ندارند و حاضر نيستند به هيچ دليلي قانون را زير پا بگذارند و تنها خواهان اجراي قانون هستند و همين پافشاري باعث شده جلسات متعددي بين مديران وزارت ورزش و جوانان و پرسپوليس صورت گيرد تا بلكه راهي براي خروج از بحران پيدا شود.
همه اين اتفاقات از شنيده ها حكايت مي كند كه منابع آگاه در اختيار ما گذاشتند و درج اين مطالب مبني بر تاكيد آن از سوي اين مجموعه نمي‌باشد
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
0
0
اتستعفابده نیست. میشناسمش.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
0
0
akhey ghahr nakon hala taze avaleshe
نمکدون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
0
0
رويانيان تهديد به استعفا كرد.
ای بابا تازه داشت پرسپولیش از برکت پول های شما ، نه ببخشید شخص شما جون میگرفت. کجا حالا؟ نمایندگی مجلس یا ... ؟
نظرات بینندگان