arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۲۱ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

ادامه بارش ها در بیشتر نقاط کشور از فردا/ تهران خنک می شود

امروز و فردا همچنان شاهد رگبارهای بهاری در بخش هایی از شمال غرب و غرب کشورمان ، دامنه های جنوبی البرز، استان های ساحلی خزر ، بخش هایی از مرکز، دامنه های مرکزی زاگرس و همچنین شمال شرق کشور خواهیم بود. شدت بارش ها امروز منجر به بروز سیلاب و آبگرفتگی معابر عمومی می شود که در بخش های شمالی آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، شمال خراسان رضوی ، مناطقی از خراسان شمالی ، لرستان و استان مرکزی خواهد بود
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ادامه بارش ها در بیشتر نقاط کشور از فردا/ تهران خنک می شودکارشناس هواشناسی از ادامه بارش های رگباری در بیشتر نقاط کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرتضی ضرابی افزود: امروز و فردا همچنان شاهد رگبارهای بهاری در بخش هایی از شمال غرب و غرب کشورمان ، دامنه های جنوبی البرز، استان های ساحلی خزر ، بخش هایی از مرکز، دامنه های مرکزی زاگرس و همچنین شمال شرق کشور خواهیم بود.

وی گفت : شدت بارش ها امروز منجر به بروز سیلاب و آبگرفتگی معابر عمومی می شود که در بخش های شمالی آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، شمال خراسان رضوی ، مناطقی از خراسان شمالی ، لرستان و استان مرکزی خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز هموطنان از رفتن به ارتفاعات به ویژه در ساعات عصر خودداری کنند چرا که خطر صاعقه و آذرخش در کمین است.

وی گفت: پدیده دیگر وزش باد است که عمدتا نیمه شرقی کشور ، بخش هایی از جنوب شرق، شرق، بخش هایی از یزد ، اصفهان ، قزوین ، سمنان ، تهران و البرز را تحت تاثیر قرار می دهد.
کارشناس هواشناسی با اشاره به کاهش دما در برخی نقاط کشور تصریح کرد : از امروز در استان های ساحلی

خزر، روند کاهش دما آغاز شده است که پیش بینی می کنیم فردا دمای هوا 5 تا 10 درجه در این نقاط کاهش پیدا کند و همراه با بارندگی خواهد بود.

ضرابی ادامه داد: فردا خنکی هوا در تهران ، زنجان، البرز و قزوین با کاهش دمای بین 4 تا 7 درجه احساس خواهد شد.

وی افزود: تمرکز بارش ها در تهران ، شمال خراسان رضوی، زنجان ، قزوین، البرز ، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، لرستان و استان مرکزی خواهد بود.

کارشناس هواشناسی گفت: امروز آب های دریای خزر مواج و متلاطم پیش بینی می شود.

نظرات بینندگان