arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۱۹۵۵
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۵ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۷

تردد خودروها از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع شد

رئيس پليس راه البرز گفت: با توجه به حجم بالاي سفرها، تردد خودروها از مرزن آباد به سمت کرج تا ساعت 2 بامداد روز دوشنبه 14 خرداد ماه ممنوع است.اکنون خودروهايي که از شمال به سمت جنوب در حرکت هستند تا ساعت 15 امروز بايد اين مسير را طي کنند زيرا از اين ساعت به بعد تردد وسايل نقليه از کرج به سمت مرزن آباد يک طرفه مي شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئيس پليس راه البرز گفت که تردد وسايل نقليه به منظور تخليه بار ترافيکي جاده کرج - چالوس از مرزن آباد به سمت کرج از ظهر امروز (يکشنبه) ممنوع شد.

سرهنگ رضا گودرزي روزيکشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: با توجه به حجم بالاي سفرها، تردد خودروها از مرزن آباد به سمت کرج تا ساعت 2 بامداد روز دوشنبه 14 خرداد ماه ممنوع است.


وي اضافه کرد: اکنون خودروهايي که از شمال به سمت جنوب در حرکت هستند تا ساعت 15 امروز بايد اين مسير را طي کنند زيرا از اين ساعت به بعد تردد وسايل نقليه از کرج به سمت مرزن آباد يک طرفه مي شود.


گودرزي خاطرنشان کرد: ممنوعيت تردد موتورسيکلت ها نيز تا پايان محدوديت ترافيکي در جاده کرج - چالوس و بالعکس اجرا شده است .


وي به رانندگان توصيه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعايت نکات ايمني، مقررات راهنمايي و رانندگي را مورد توجه قرار دهند.


رئيس پليس راه البرز گفت: مرکز کنترل ترافيک پليس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزي پاسخگوي وضعيت راه هاي کشور و آماده امدادرساني به حادثه ديدگان احتمالي است.


استان البرز يک هزار و 500 کيلومتر آزاد راه، بزرگراه و راه اصلي و فرعي دارد و 18 درصد ترافيک جاده اي کشور مربوط به راه هاي اين استان است.


نيمي از جاده 160 کيلومتري کرج - چالوس در حوزه استحفاظي استان البرز قرار دارد.

نظرات بینندگان