arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۱۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۶ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۷

وضعیت بد آسفالت خیابان‌های تبریز / شهرداری: سالانه ۲۰۰ هزار تن آسفالت تولید می‌کنیم

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز گفت: سالانه بیش از 200 هزار تن آسفالت در کارخانجات شهرداری این شهر تولید می شود. وضعیت بد آسفالت خیابان های کلانشهر 1.8 میلیون نفری تبریز در سال های اخیر موجب نارضایتی شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه شده و شهردار تبریز در جلسه خود با خبرنگاران و اصحاب رسانه از آغاز نهضت آسفالت در آینده نزدیک در این کلانشهر خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز گفت: سالانه بیش از 200 هزار تن آسفالت در کارخانجات شهرداری این شهر تولید می شود.

حسین منیری فر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: هم اکنون 2 کارخانه آسفالت 80 و 120 تنی شهرداری تبریز فعال است و کارخانه 160 تنی تمام اتوماتیک نیز به زودی به بهره برداری می رسد.
وی با بیان اینکه خرید یک کارخانه دیگر در دستور کار شهرداری قرار دارد، اظهار داشت: کارخانه آسفالت 160 تنی قادر است به صورت تمام اتوماتیک در هر ساعت 160 تن انواع آسفالت تولید کند.
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز یادآوری کرد: این کارخانه با توجه به استهلاک کارخانجات آسفالت موجود با کارکرد بیش از 30 سال به منظور ارتقای کیفیت آسفالت، بالا بردن بهره وری و استفاده از فناوری های دیجیتالی و نوین و استفاده از امکانات بالقوه اعم از آماده سازی و ذخیره آسفالت گرم به مقدار 100 تن، نیازهای شهرداری را برطرف می کند.
منیری فر ادامه داد: به منظور حذف سوخت گازوئیل و مازوت، صرفه جویی در هزینه ها، جلوگیری از آلودگی هوا و آلایندگی محیط زیست، ایجاد محیطی پاک و فراهم کردن سوخت همگن برای پخت آسفالت، عملیات اجرایی برای گازرسانی به مجتمع تولید آسفالت به طول 10 کیلومتر با همکاری و مشارکت شرکت گاز تبریز در حال اجراست.
وی گفت: اخذ گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی، ساخت سوله به وسعت یک هزار مترمربع برای جلوگیری از استهلاک و نگهداری ماشین آلات سنگین، اخذ پروانه بهره برداری دایمی از سازمان صنعت و معدن برای کارخانجات آسفالت و انجام لوله کشی گاز در داخل محوطه مجتمع تولیدی از جمله اقدام های این سازمان است.
وضعیت بد آسفالت خیابان های کلانشهر 1.8 میلیون نفری تبریز در سال های اخیر موجب نارضایتی شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه شده و شهردار تبریز در جلسه خود با خبرنگاران و اصحاب رسانه از آغاز نهضت آسفالت در آینده نزدیک در این کلانشهر خبر داد.

نظرات بینندگان